Hae Anna.fi-sivustolta

Jeesus Kristus voittaa kaiken

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ystävällisesti sinun, 19.02.2014.

1. Hei te ystävät tällä palstalla.
    Olen aiemmin itse ollut kiinnostunut yliluonnollisista ilmiöistä, mikä lie minut veti nytkin tälle palstalle. Olen kokenut erilaisia asioita, joihin en enää halua palata.

Haluan sanoa, jos ja kun koet pelkoa, älä käänny maallisten "tietäjien" tai "viestinvälittäjien" puoleen.
    Voit rukoilla Jeesusta Kristusta suoraan ja Hän on voimallinen auttamaan sinua.

En hae tällä väittelyä tai kiistaa, toivon että joku joskus muistaa tämän kun kokee ettei jaksaisi enää.

Jos otat vastaan viestejä tuonpuoleisesta tavalla tai toisella, kysy tunnustaako tämä viestijä Jeesuksen Jumalan pojaksi, lihaantulleeksi. Paholainen ei tätä koskaan tunnusta.
    Jumala ei koskaan pahastu siitä, että viestit koetellaan, sillä Hän itse suosittaa Raamatussa tekemään niin.

Minä uskon niin, että viestit tulevat vain hyvältä tai pahalta. Tämä on minusta hyvä tapa koetella se.

Toivon kaikkea hyvää Sinulle, joka luet tämän.:)

2. B. Vento Vaari, morfar

Saadut tykkäykset:
    0
    Kerrankin asiallinen kirjoitus tällä palstalla! Tämä on oma kokemukseni myös.

3. skikset. Vierailija

Hei uskikset! Ehdoittakaa ylläpitäjälle oman palstan avaamista, saatte paremmin keskustelurauhan ilman solvaavia viestejä.

4. komppaan Vierailija

Aivan. Uskikset. pyytäkää ylläpidolta oma palsta. Te pilaatte tämän palstan koska pakkosyötätte omaa uskoanne ja halveksutte toisten uskoa. Te kertakaikkiaan ette osaa kirjoittaa niin että ette
    koko ajan toisi esille miten te olette oikeassa ja muut menee helvettiin. Minä en ainakaan halua tänne tälläistä enkä teitä pilaamaan palstaa. Ei pahalla. Mutta kun teidän kanssa tullaan aina sitten siihen miten vain te olette oikeassa. Ja kristinuskoa muutenkin tyrkytetään päiväkerhosta lukioon asti. Ei sitä täällä halua. Ette kuulu tänne. Palsta menee pilalle jos kristityt alkavat täällä terrorisoida.
    Täällä jo tuo yksi jedi terrorisoi omalla uskollaan. Mutta siinä on vain yksi. Teitä olisi lauma. Vai ettekö te halua omaa palstaa, haluatteko nimenomaan terrorisoida muita? Te ette pysty kirjoittamaan niin että ette koko ajan julistaisi miten tekin ennen luulitte niin mutta sitten Jeesus pelasti ja tajusittekin että tämä on ainoa oikea ja blaa blaa blaa. Olisi eri asia jos pystyisitte keskustelemaan niin että ette koko ajan tuomitsisi muita.

5. minun Vierailija

Kokemukseni taas on ihan päinvastainen. En ole saanut kristinuskolta mitään, en koe sitä omakseni.
    Ja kommenttisi että kerrankin asiallinen kirjoitus, on juuri sitä teidän uskovien paskaa jota suodatte toisten niskaan. TÄMÄ EI OLE USKOVAISTEN PALSTA. Pyytäkää ylläpidolta oma palsta sen sijaan että kiusaatte ja häiritsette muita. Teidän kanssa menisi kuitenkin siihen että vain te olette oikeassa. Eikä minua ainakaan kiinnosta lukea täältä sitä samaa aivopesua jota muutenkin kaikki valtion instanssit tukee. Miksi te ette voi kunnioittaa toisinuskovia? Pitääkö joka paikassa toitottaa aina tuota ristillä roikkuvan kuolleen jumalan miesvaltaista aavikkouskoa johon suomalaiset pakotettiin ja joka on varastanut kaikkien juhlapäiviensä paikat vanhemmilta uskonnoilta ja juhlapäivien symbolitkin melkein kaikki.

6. päiväkodin täti Vierailija

Sama pätee niihin, jotka jatkuvasti yrittävät aivopestä muita keskustelijoita itsensä kaltaiseksi. Asiallinen keskustelu eri uskontosuuntien, ateisiten, skeptikkojen ja henkisistä asioista kiinnostuneiden ja tavisten välillä on rikastuttavaa. Ei pakkosyöttöä miltään suunnalta. Jos päiväkerho on seurakunnan ylläpitämä, niin on päivänselvää tiettyjen rituaalien toistot, niin kuin ruokarukoukset, samoin on jos peruskoulutuksen tarjoajaksi ovat vanhemmat valinneet uskonnollisfilosofisen koulun. Päiväkodeista ja peruskouluista rukoukset ovat poistettu jo kauan sitten. Tervetuloa sinäkin tälle vuosituhannelle.

7. ihmettelen Vierailija

Täällähän elleissä on tuolla toisaalla elämänkatsomus niminen palsta. Miksei se kelpaa uskiksille?
    Vai onko se uskiksilla veressä että pitää tulla toisten palstoille mitätöimään toisten erilaisia uskomuksia?

8. ihmettelen Vierailija

Niin mutta uskikset tekee tuota aivopesua järjestään. Minkään muun katsantokannan jäsenet ei joka ikinen ja aina pyri julistamaan omaansa ainoaksi oikeaksi. Tuolla elämänkatsomuksessa oli
    joskus muinoin joku ketju jossa kysyttiin mihin te uskotte. Kaikkien muiden uskontokuntien ja elämänkatsomusten (jopa ateistit) kertoi vain mihin he uskovat tai mikä on elämänkatsomus. Uskikset oli ainoita jotka alkoi kritisoida muiden uskomuksia ja sanoa että näin hekin ennen, mutta nyt tietävät paremmin. Oksettavaa. Uskikset saavat katsoa peiliin miksi saavat huonoa palautetta ja miksi heistä ei pidetä.

Miksi uskovat teille ei elämänkatsomus palsta kelpaa? Pitääkö pilata tämä?

Myös tämän palstan niistä henkisistä tms. joidenka lähtöpohja on kristinusko näkyy juuri tuo sama.
    He eivät siedä kritisointia itseään kohtaan eikä kristinuskoa kohtaan. Itse he saavat kritisoida muita.
    Ja muita näkemyksiä.

Eikö peruskouluissa, tavallisissa, muka ole enää aamunavauksia? Ja uskonnonopetus, millaista se on, riippuu ihan opettajasta. Jos on vakaumuksellinen uskovainen, se näkyy. Olen kuullut niin monelta suunnalta. Entäs eikö enään muka mennä ennen kesälomaa kirkkoon? Kyllä täällä ainakin ihan muutama vuosi sitten vielä mentiin. Juuri tätä hetkeä en tiedä. Ihan viiden vuoden sisään on kyllä menty.

9. Niin Vierailija

Kyllä heille on oma palsta.
    skeptikkojen

10. fakta Vierailija

Tavalliset kuntien/kaupunkien koulut tukevat kristinuskon hapatusta niin kauan, kun aine nimeltä uskonto on olemassa. Uskonto pois ja tilalle elämänkatsomus josta ykkösluokalta lukioon asti tasapuolisesti kerrotaan kaikista uskonnoista ja elämänkatsomuksista. Korottamatta mitään toisia paremmaksi tai toisten yläpuolelle.

11. fakta sinulle Vierailija

Päivitä tietosi.

12. keskitie Vierailija

Ääripäiden tuominen keskusteluaiheeksi on ongelmallista. Ettekö te viihdy omilla palstoillanne, liian tylsääkö?

13. Lehti Vierailija

häviävän rodun edustajalta!

Asiasta on kirjoitettu vuosituhansia, jollei kymmeniä vuosituhansia, sillä kirjoitustaito on kehitetty jo vähintään 5 000 vuotta sitten.

Näkijät ja kanavat ovat tienneet vuosituhansia, että saatu viesti voi tulla degeneroituneesta lähteestä, tai sitten vaihtoehtoisesti viesti tulee n.s puhtaasta lähteestä, joillakin jopa Jumalalta.

Siitä kai kirjoitat kun kirjoitat meitä kaikkia henkisiä "hämmästyttävää" viestiä:

Jos otat vastaan viestejä tuonpuoleisesta tavalla tai toisella, kysy tunnustaako tämä viestijä Jeesuksen Jumalan pojaksi, lihaantulleeksi. Paholainen ei tätä koskaan tunnusta. Jumala ei koskaan pahastu siitä, että viestit koetellaan, sillä Hän itse suosittaa Raamatussa tekemään niin.

14. kysynpä Vierailija

onko mukana Sotsin olympialaisissa, en ole nähnyt voittaja siellä kuitenkaan?

15. ai Vierailija

Onko uskonto poistettu? Enpä minäkään tiennyt.

16. katsos Vierailija

Uskiksilla on verissä se muiden häiriköinti ja oman asiansa tuputus. Käännytys. Inhottavaa.

17. patakattilaa Vierailija

Osaa ne taviksetkin häiriköinnin jalon taidon, nillä se on selkäytimessä.

18. Ehkäpä Vierailija

ihmisen ominaisuus, kun se on tämän ketjun perusteella verissä niin taviksilla yhtä lailla kuin se on uskiksillakin.

19. marttamaria Vierailija

Jeesus oli itseasiassa yliluonnollinen hahmo, ihminen ja Jumala samassa persoonassa. Hän teki paljon yliluonnollisia tekoja eläessään, paransi sairaita, ajoi ulos riivaajia, herätti ihmisiä kuolleista,heräsi kuolleista, ilmestyi kirkkausruumiissaan ristiinnaulitsemisen jälkeen useita kertoja, elää edelleen taivaassa ja ilmestyy ihmisille nykyäänkin.
    Siksi tämä aihe sopii kyllä yliluonnolliset ilmiöt-palstallekin.

20. heliopoliss Vierailija

Kiinnostavaa, että aloittajaa vastaan hyökätään noin agressiivisesti joidenkin taholta. Eihän hän tehnyt muuta kuin kertoi oman kokemuksensa. Siihen voi vaikka sanoa että olen eri mieltä ja asia on sillä selvä. Kaikilla on lupa kirjoittaa tänne palstalle. Kaikilla on lupa vastata ketjuihin. Kaikilla on lupa olla vihaisia ja yrittää häätää ihmisiä mielipiteidensä vuoksi pois- Se ei kuitenkaan estä ihmisiä puhumasta. Kaikilla on lupa. Heilläkin, jotka hyökkäävät agressiivisesti. Kiinnostava ilmiö, siinä kaikki.

21. Kyllä näin Vierailija

täällä hyökkää noin aggressiivisesti toisia kohtaan, kuten tässäkin nyt on tapahtunu. Ei täällä uskalla enää kirjoittaa mitään.

22. heliopoliss Vierailija

Kirjoita vain, mitä noita pelkäämään, tuntemattomia nettiolentoja. Tulee täällä rauhanturvajoukot aina apuun.

23. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuitenkin sopii kysyä.

Kuinka moni pystyy ottamaan todesta 2000- vuotta vanhat lammaspaimenten tarinat ?

24. marttamaria Vierailija

Näitä ihmeitä tapahtuu myös nykyään: parantumisia sairauksista, yliluonnollisia enkelikohtaamisia, näkyjä, profetioita, ennustuksia, voimallisia tekoja.Olen itse kokenut yht´äkkisen parantumisen, sitä ei olisi kukaan muu kuin Jumala voinut tehdä.
    On ihmisen hyvä miettiä, mistä lähteestä omat ajatukset ja teot kumpuavat. Esim. rikollisuus, huumeeet, väkivalta, ne eivät tule Jumalasta vaan Paholaisesta. Kyllä Jumala puhuu ihmisille, mutta ongelma on se, että ihminen ei halua kuulla Jumalan puhetta.

25. heliopoliss Vierailija

Kyllä niitä tapahtuu tosiaankin tänäkin päivänä. Että sikälikin yliluonnolliset palsta on ihan oikea paikka näillekin viesteille. Kukahan siellä haluaa Jumalasta puhujia pois omalle saitilleen "häiritsemästä" inhottavilla puheilla Jumalasta ja Jeesuksesta? "Joku" ei voi sietää sellaista puhetta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri