Hae Anna.fi-sivustolta

Jeesus Kristus voittaa kaiken

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ystävällisesti sinun, 19.02.2014.

1. jänis Vierailija

en voi olla laittamatta tätä linkkiä tähän. Esimerkki naisen mekaanisesta halusta, sen hylkäämisestä ja kalan halusta tyydyttää oma tarpeensa (ruokaa lienee turska ajatellut napata, tuskinpa dildo turskalle mitään meinaa, vaan mistäs sitä tietää, kun en oo turska - kai.)

Raumalaismies llistyi saaliista: turskan mahasta lytyi dildo - katso kuva - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat

2. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Naisillakin on huonot hetkensä :>

3. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Ei kaikki ole ALIENSIELUJA OSA ON OSA EI mutta ollaan menossa kohti kehitystä jossa kaikki on Aliensieluja

minä oon ollut Alien aikojen alusta kun sain tehtävän Egyptin avaruusaikaan tulla maahan auttamaan kehityksessä sieluna se oli suuri kunnia sen jälkeen oon ollut jedimestari elämästä toiseen tää on maanmpäällä ihmisalienina 7 elämä . mutta . Alien oon ollut aikojen alusta

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI JEDI SENSEI OPETTAJA

VOIMA OLKOON KANSSANE

4. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä on tietynlaisia käsite-eroja.

Minä ajattelen aikalailla niin, että kaikki joutuvat käymään tämän ruumiillisen vaiheen osana kehitystään. Sitten kun esim ihmiset eivät enää tarvitse tätä ruumiillista vaihetta he eivät ole enää "ihmisiä". Heillä on omat juttunsa sitten. Voi olla, että olen väärässä.

Last edited: 12.04.2014
  5. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Melkoista eugeniikkaa tuolla sivulla.

Tosin raamatussakin jumala hyväksyy tietyt kansanmurhat.

6. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eikö alien sieluksi tule automaattisesti kun matkustaa toiselle planeetalle? :D

7. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

Last edited: 14.08.2014
  8. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Niin monen muunkin. :)))

9. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Vasta neljännessä elämässä on Aliensielu jos et ole suoraaan Alienina sieluna syntynyt ihmiskehoon näitä on myös ja uudet aliensielut on näitä suoraan Alienista ihmiskehoon siirtyviä no sielle ei kuulemma ehdokkaista ole pulaa monet alienit haluavat päästä auttamaan maata ihmisalienina tänne on suorastaan tunku ,monet Aliensielut haluavat olla osa tätä muutosta prosessia joka on niin merkittävä ja suuri ,näitä lapsia kutsutaan indikoiksi ja kristalleiksi timanteiksi Jedisieluiksi , Soturisieluiksi . Näillä kaikilla sielelulla on paljon kykyjä itessään he ei oo jedejä mutta , heistä voi tulla Jedejä taikka Vahvoja Valon Noitia y´m tahoja

t . Kars Skywlker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

VOIMA OLKOON KANSSANNE

VOIMA OLKOON KANSSANE

10. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ........

11. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ....................

Last edited: 08.07.2014
  12. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Kyllä voi jos syntyy Plejadina ,Harmaana tai Valonlohikäärmeenä kuten HeradeasianvalonLohikäärmeenä ,Greadinvalonlohikäärmeenä, TurkoosinaValon Lohikäärmeenä, Sirjuksen tähdistön asukkaana Pegasuksen valonalienina , Kentaurina , Piikikkisen'ä Pleijeriläisenä tai muuna . Valonalienina niin silloin on Alien ekasta elämästä lähtien kuten minä Kuten mainitsin oon ollut Alien aikojen <alusta lähitien , ja jos sielu ei oo alien syntymästä lähtien kolmannen elämän lopussa saa päättää mihin syntyy Alienksi vaihtoehrtoja on sata tämän jälkeen toinen kun ,alien elämä päättyy siirtyy taas takas ihmiseksi osa ei haluasi mutta ,näin menee kosmisissa säännöissä .

Oon jutellut monen Aliensielu kanssa jotka muistavat sen elämän Alienina ja laittoivat vastaan viimiseen saakka enennen syntymää taas ihmiskehoon.

Mutta on paljon niitä jotka ovat aina olleet Alieneita ekasta elämästä lähtién ja joille on ollut kunnia päästä auttamaan maata mä kuulun tähän porukkaan Aliensieluna .

Niin myös uudet tulevat aliensielut suurin os indikoista ja kristalleiusta soturisieluista, timanttisieluista , osa on maahan palaavia korkeampia sieluja .

t. Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

VOIMA OLKOON KANSSANNNE

13. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

14. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Mä oon eränlainen lisko Heradesianvalonlohikäärme aliensieluni olemukselta . On tokiolemassa valoliskojakin ilmanlohikäärmeyttä tosín en osaa sanoa mikä lisko oot mut se selviää jos kysyt asiaa telepaatitsesti eli kanavoiden voit pyytää suoraan oman valonalien rotusi kanssa keskusteluun telepaattisesti ehkä voit päästä jopa unessa kotiplaneetta vierailulle sieluna.

t. Kars Skywalker Jedimestári Jedi Sensei Opattaja

VOIMA OLKOON KANSSASI

Last edited: 12.04.2014
  15. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ........

16. juutuubi Vierailija

liskomies:
    J. Karjalainen - Mennyt Mies (virallinen musiikkivideo) - YouTube

17. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihminen kuuluu apinoiden sukuun, eikä mitkään apinat ole yksiavioisia.
    Pappien houreet , että jumala olisi avioliiton asettanut kuuluu joukkoon pappien kootut valheet.

Kun yksityisomistus alkoi saada jalansijaa ihmisyhteisöissä, silloin miehet huomasivat, että voihan sen naisenkin omistaa.

18. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei millään pahalla , mutta se ruuvi mikä meillä muilla on löysällä on pudonnut sinulta kokonaan pois.

19. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Koko paletti heillä on, ei sen kummempaa. :))

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 902
    Seksijutuista en tiedä mutta mun kaveri on hotellissa töissä Sjoella ja sanoi jotta hotellissa yöpyvä provinssiväki on rauhallisempaa ku näitten suviseurojen sun muiden herätysliikkeitten porukka. Viinaa ainaki vetää nää uskikset niin perkeleesti sanoi hän.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 902
    Eihän avioliitolla oo mitää tekemistä välttis yksiavioisuuden ja rakkauden kans. Ihminen voi rakastaa ja haluta olla yhden ja saman kans ilman avioliittoa.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 902
    Ja Raamattuko muka on täysin totta? Ei sen puoleen, hyvä esimerkki taas siitä miten jotkut siis JOTKUT kristityt alistaa muita, (tää meidän kirja ja meidän usko on totta, muut harhaa). No noin tekee ne joiden itsetunto on nollas.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 902
    En pidä Urantiaa minään huippuna,mutta samoin vois Raamatusta ottaa montakin kohtaa nimenomaan Vanhasta Testamentista ja miettiä kannattaako lukea enempää. Esmes kun Jumala käski muka testiksi Aabrahamin tappaa poikansa. Mikä veetun Jumala noin tekee? Sadisti ja paha jumala.

Mutta oikeesti, jos ois loputtomasti aikaa tehdä mitä vaan lukisin Raamatun, Koraanin, Urantian, Veda-kirjat, Alice Baileyn Tutkimuksen valkoisesta magiasta ja mitä niitä vielä on.

Last edited: 13.04.2014
  24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 902
    Ei kai se playboy oo jos se on yhen kans.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 902
    Väittää voi mitä vaan. Eikö ne mormoonitkin saaneet kirjansa joltain enkeliltä? Onko mormoonit moniavioisia?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri