Jeiiii! Ne mahtuu sittenkin! :oD

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
:D :D :D :D :D

Kun nyt on kuulkaas käynyt niin (jos joku ei vielä ole kuullut), että tämä täti on onnistunut vähän (??) lihomaan tämän talven aikana ja on sitä myötä joutunut jo todistamaan, ettei enää mahdu mm. lempifarkkuihinsa. Tai mahtuu mahtuu, mutta ne on jonkinmoinen kansallinen turvallisuusriski. Napista kun voi joku saada mustan silmän tai vakavamman vamman sekunnilla millä hyvänsä, sillä se napitus kovasti näyttää siltä, että voi pettää ihan milloin vain.

Joka tapauksessa. Iski sitten äsken semmoinen kauhea ajatus mieleen, että mitäs jos en mahdu mun viime kesänä ostettuihin lempicaprifarkkuihinkaan enää? Mitäs mä sitten tänä kesänä taas jalkaani vedän (mulla on paha tapa käyttää vain yhtiä housuja jne. kunnes ne hajoaa. Tai mä en mahdu niihin enää sisään.... :snotty: ).

Mutta kävin äsken koittamassa. Kyllä ne mahtuu. :D :D :D Ou jee! (tuulettelen täällä). Kieltämättä tuota vatsaa ne vähän nostaa ylöspäin tuohon vyötärön seudulle ja ei vissiin passa kovin suurta vessahätää antaa tulla, voi rakko muuten olla kovilla, mutta vielä ne menee... :whistle:

Ja vielähän tässä ehtii muutaman kilon ennen kesää pudotella, eikös vaan? ;) Kummasti kannustaa, kun käy noita housuja koittamassa. :D

jotain tarvis kyllä tehdä, mulla tuolla kaapissa noin 20 farkut mitkä pieniä ja sit vasta masentuukin jos niitä kokeilee :ashamed: ne todellakin on tuvallisuusriski ja oikeastaan näyttää makkarankuorelta päällä :laugh:
mut enpä niitä hävitä jos joskus vielä pääsis painoon mikä oli ennen raskautta :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:56 veetoheto kirjoitti:
jotain tarvis kyllä tehdä, mulla tuolla kaapissa noin 20 farkut mitkä pieniä ja sit vasta masentuukin jos niitä kokeilee :ashamed: ne todellakin on tuvallisuusriski ja oikeastaan näyttää makkarankuorelta päällä :laugh:
mut enpä niitä hävitä jos joskus vielä pääsis painoon mikä oli ennen raskautta :saint:

Otapa niistä "isoimmat" ja katso kuinka tiukalle ne menee... Mä oikeesti yllätyin. Olin ihan masentunu valmiiks, kun ajattelin, että ei varmaan polvia ylemmäs nouse. :D Mutta joo. Sais noi löysemmätkin olla. :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:00 esteri kirjoitti:
mä oon kans laihtunu 6 kg. ja mahtava tunne ku lewikset mahtu päälle :D

Mä oon oikeestaa vasta kilon saanu pois tästä mitä oon lihony, mutta noh. Ok, paljastan. 10 melkein ois vielä jälellä verrattuna viime syksyyn... :snotty: (samperin keittiöremontti....)

Mutta kyllä mä ne saan. Ja aion noihin capreihin tänä kesänäkin ihan sujuvasti mahtua. :kieh:

kymmenen kiloa olis täälläkin ylimääräistä jäljellä, ja tietty oli tuossa parin kuukauden ajan remppaa niin tuli syötyö kevyttä valmis- ja roskaruokaa :/ jotain tarvis tehdä kun sais itseään niskasta kiinni...

Mulla on kanssa muutamat kannustushousut tuolla kaapissa. Niitä aina välillä käyn koittamassa, että jokohan mahtuis päälle. Vielä ei ole sellainen päivä koittanu, että päälle mahtuis. Ehkäpä vielä joskus... On niin kivoja pöksyjä, ettei kirpparillekaan raaski heittää.

Yhteistyössä