Mulla on siis selkäydinkanavan ahtauma ja se vaikuttaa ihan arjessa, mutta kotona sen kanssa vielä pärjää, kun voi omaan tahtiin tehdä ja pitää taukoja.Mua on alkanut ihan oikeesti nyppimään se että se vaikuttaa niin paljon töiden suhteen.En pysty siivoamaan, en istumaan koko päivää, en nostelemaan raskaita taakkoja ja mun pitkäaikainen haaveeni lähihoitajaksi opiskelu on myös poissuljettu, koska en voi sitä työtä tehdä. Selkä ei tule paranemaan ilman leikkausta ja kuitenkaan tässä vaiheessa kirurgi ei mielellään leikkaisi, mutta sanoi kuitenkin että jos en pärjää, niin sitten ottaa yhteyttä. Mä kyllä pärjään muuten mutta töiden suhteen kaikki menee nyt päin p:tä.Se sulkee niin monta ovea tällä hetkellä. Pitäisikö mun vaan rohkeasti ottaa yhteyttä kirurgiin, vaikka kipujen kanssa pärjään, mutta töiden suhteen on aivan mahdotonta.Leikkauskaan ei takaa paranemista, mutta se voi kuitenkin olla mahdollistakin.Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Merkonomi olen koulutukseltani.Olen myös ajatellut että pitääkö vielä kerran vaihtaa alaa....esim koulunkäyntiavustajaksi/ ip-kerhon vetäjäksi esimerkiksi.
Merkonomi olen koulutukseltani.Olen myös ajatellut että pitääkö vielä kerran vaihtaa alaa....esim koulunkäyntiavustajaksi/ ip-kerhon vetäjäksi esimerkiksi.