Hae Anna.fi-sivustolta

Jenni Vartiainen

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä Ei kateellinen, 31.08.2010.

1. Nasaali? Vierailija

Onko esim. Irinan Kymmenen kirosanaa laulettu (piipitetty) nasaalilla? Voinet itse yrittää vetää paremmin.

2. essiintyjä Vierailija

Jennillä voi olla kivoja tanssibiisejä ja onhan esimerkiksi Tunnoton "erilainen" kotimainen, mutta persoonana hän on jotenkin valju. Tosin en ole nähnyt livenä, joten voihan hän vetää mukavia klubikeikkoja. Lavaesiintyjänä tuskin on kummoinen. Vaikuttaa niin flegmaattiselta ja uniselta.

Irina puolestaan on myös sellainen, etten hänen levyistään oikein jaksa innostua ja äänikin on ehkä kakkoslaatua niin sanotusti. Mutta hänellä on aivan uskomattoman energinen livemeininki ja hän on todella hyvä esiintyjä. Siinä mielessä hänen kohdallana ymmärrän suosion täysin.

3. irina ja narina Vierailija

On. En voine esittää itse paremmin, koska tienaan leipäni muulla keinoilla.

4. niinpä Vierailija

jokainen tienaa leipänsä sillä mitä osaa tehdä. laulajat laulamalla jne.

5. aamulla Vierailija

Jenni Vartiainen on kaunis ja hyvä laulaja. En huomannut että olisi mitenkään erityisesti hönkinyt kun laulaa. Aamulla tuli Tarja Turusta radiosta ja hän se vasta hönki. Jokainen hengenveto kuului. Ja kuunnelkaapa vaikkapa Ville Valoa niin samallalailla kuuluu joka hengenveto. Toisilla artisteilla vaan se on ilmeisesti miksattu pois.
    Itse kuuntelen mielelläni näitä uuden sukupolven laulajia. Kyllä Paulat ja Leat ja Karit ovat hyviä mutta uusi sukupolvi on ihan yhtä hyvä.

6. nazaal Vierailija

Tai honottamalla nasaalilla.

7. foniatri. Vierailija

Nasaali on äänne jossa ilmavirta kulkee nenän kautta, onko jennin missä muruseni on- kipale laulettu nasaalilla mielestäsi? hyvin kirkas ja kaunis ääni sillä on, muissakin kappaleissaan!
    Suomalaisia nasaaliäänisiä laulajia on mm anna puu, kristiina brask, ja nylon beat (se missä kaksi naista)

8. andrea Vierailija

Vai ei ole lavaesiintyjänä kummoinen? Ketkähän hölmöt antoivat vuoden paras live-esiintyjä Emman Jennille? ja päälle vielä seitsemän muuta ehdokkuutta?

9. Warner Vierailija

Warnerin tyypit järjesti Jennille live emman ja kaikki muut ehdokkuudet. Jennihän on myynyt kasvonsa kaikille Emma tuomareille ja yhteistyökumppaneille, tuomaristossa luonnollisesti warner, iltasanomat jne. Ketä muuta iltasanomatkaan voi ehdottaa kuin Jenniä, jota myivät isosti keväällä.

On se kiva, kun live emman saa esiintymällä typerät silmälasti päässä ja hoipertelemalla liian korkeilla korkkareilla ja esittelemällä jalkoväliään eturivin pojille.

10. näin se on.. Vierailija

Vartiaisen laulu on kamalaa kuuneltavaa.
    Ei ne emmat ja hemmat mitään todista hänen kyvyistään.

Pikkutyttöjen äidit ostelee näitä levyjä, pissis teineille ja
    ekaluokkalisilleen. Olen sen kaverini perheessä huomannut, äiti
    sielä ei Jenniä kuuntele, mutta tyttöset kuuntelee.

11. Tuisku Vierailija

Jenni ei esiintyjänä ole mitenkään valju, päinvastoin. Todella vangitseva ja jotenkin jopa maaginen, tämä oli vähän hämmentävää todeta näin aikuisena naisihmisenä. Jenni ei myöskään ole flegmaattinen, vaan entisenä urheilijana liikkuu hyvin. Kannattaa käydä katsomassa ja todeta itse näkemänsä perusteella asioiden laita ennen kuin arvailee. Sitähän voi antaa vaikka ennakkoluuloilleen kyytiä:)

12. pissiskö?(N54v) Vierailija

melkein arvaan että olet joku anne-anneli-anniina-anita mattila-fani joka 'vihaa' kaikkia hyviä laulajia, muunmuassa jenni vartiaista, anna erikssonia?

13. hyllyillä... Vierailija

Yritin löytää ennen joulua Jennin levyjä Prisman musiikkiosastolta, mutta en löytänyt.
    Olisiko kaikki menneet jo kaupaksi.

14. Oi Emma Emma=) Vierailija

Moniko on ollut kahdeksassa kategoriassa Emma-ehdokas? eli kyllä se jotain kertoo laulajan kyvyistä ja suosiosta!

"Olen sen kaverini perheessä huomannut, äiti
    sielä ei Jenniä kuuntele, mutta tyttöset kuuntelee."
    -Näin siis yhdessä perheessä joten ei voi yleistää.

15. näim se on Vierailija

Hahaaa, menit metsään. Tosiasiassa en kuuntele iskelmiä, enkä
    näitä inisijä neitoja.. ainoastaan radiossa kuullut, ovat kamalia.
    Itse rakastan rockia ja raskaampaa musiikkia.. ikää minulla on 47vuotta.
    Revi siitä.

16. korjaan..... Vierailija

Edellinen vastaus piti olla.. pissiskö(N54:lle..)

17. pissiskö(N54v) Vierailija

niin muuten minäkin olen enempi rock-ihmisiä; Iron Maiden, Metallica, Sonata Arctica jne. siksi en "siedä" kotimaista humppaa (tanssilavamusaa) mutta pop ja iskelmäkin menee esim automatkoilla. ei kylläkään Kari Tapio, Mattilat, Koivuniemi jne.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri