JES! Pitkän taistelun jälkeen vanha pesukone paikallaan ja kaikki pyykit taas pesty <3 *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
vihdoinkin vika koneellinen pesussa ja meilläpä meni pesukone rikki juuri silloin kun meillä kiersi oksutauti :x
No, pesin mä ne käsin ja tungin takas pesukoriin kuivana kun en mä uskonu että olis ollu puhtaita! :D
Nyt on taas niin ihana olo kun asunto tuoksuu vanilijalle :p Ja josko kohta pistäis vielä pullat uuniin ni sais pullan tuoksuakin tänne :)

Muoks. voiko kuivunutta hiivaa käyttää? Ja se on parista kohtaa tummanruskeeta :O

Viimeksi muokattu:
Kaipaan niin vanhaa 7kg konetta. Tuo 5kg päältä täytettävä on ihan paska. Ei se jaksa lingota jos laittaa yhden pyyhkeen ja villapaidan pyykkiin.

Miks siellä vaniljalle tuoksuu?

Kai se hiiva on käytettävää jos ei pahalle haise.

[QUOTE="vieras";22612847]Kaipaan niin vanhaa 7kg konetta. Tuo 5kg päältä täytettävä on ihan paska. Ei se jaksa lingota jos laittaa yhden pyyhkeen ja villapaidan pyykkiin.

Miks siellä vaniljalle tuoksuu?

Kai se hiiva on käytettävää jos ei pahalle haise.[/QUOTE]

Pyykit kun mulla on vaniljantuoksuista huuhteluainetta :) Jaah, no minäpä laitan sen tonne maitoon ja tsekkaan sulaako se ees sinne :O

On noi hiivajutut aika hassuja. Ohjeissa on yleensä ihan hirveät määrät hiivaa, mutta kyllä vähempikin riittää. Aikaa kyllä sit tarttee kunnolla ja hyvät olosuhteet.

Yhteistyössä