Jesssss, pääsiäinen kohta ohi ja pääsee töihin lepäämään.... Mies saanut tehdä sitä koko loman!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Tämä kotiorja on raatanut niin v*tusti koko pääsiäisen. Mies ei ole tehnyt mitään. Olen hoitanut seitsemän hengen ruuat, astianpesun, siistimisen, pyykkien pesun jne. Koko ajan liikkeellä. Vaikka miehen pojat ovat meillä käymässä, ei mies ole rikkaa ristiin laittanut huolehtiakseen lapsistaan. Lapsilla kiva lähteä kotiin kun kaikki käyttövaatteet ovat puhtaana mukana.

Kaiken hyvän lisäksi mies kehitteli kohtauksen ja raivosi minulle eilen hulluna lasten kuulleen. Kiva pääsiäinen siis kaikilla.

En viitsi mitään kohtausta tuon kuumakallen kanssa järjestää kun lapset ovat niin harvoin meillä, joten teen orjana tämän muutaman päivän mukisematta hommia. Miehellä sokaistunut, kenen takia hänen lapset ovat meillä, hänen vai minun....

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Miksi suostut olemaan orja.
Kotihommia voi delegoida kaikille muillekin.

Siksi raadan kun pari muutakin vierasta on ja en voi noilla pienillä teetättää hommia, enkä viitsi kun käyvät niin harvoin. En viitsi aloittaa mitään kohtausta enää kun huudettiinkin jo miehen kanssa eilen lasten kuullen. Toivon vain, että pääsemme tästä pääsiäisestä niin ettei noiden miesten lasten tarvitse kärsiä mistään draamasta.

Yhteistyössä