Jessus, mitä kielenkäyttöä 4-v-llä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh huh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huh huh!

Vieras
Poika on valittanut, että hänen paras kaveri tarhassa on alkanut haukkumaan ja sanomaan, ettei leiki hänen kanssaan. Jotenkin en ottanut todesta, koska vanhempien paikalla ollessa leikkiivät tosi kivasti keskenään ja ovat kuin paita ja peppu.
Tänään vein pojan tarhaan, jossa ko. kaveri oli odottamassa. Meidän poika tervehti iloissaan kaveriaan ja tämä sanoi siihen "sekin persereikä runkkari, sun kanssa ei leikitä!" ja minulle sanoi "sinä vanha mulkkuperse, painu persereikään!" Sanoin kyllä pojalle, että noin rumia ei saa puhua.
Vein pojan hoitajan luo, että sanon heipat. Siinä se pohjna kaveri alkoi haistatella hoitajaakin, joka torui poikaa ja sanoi, että ei halua enää ikinä kuulla noin rumaa puhetta. Pikku natiainen ei ollut millänsäkkään, vaan sanoi hyvin reteesti, että kylläpä puhun ja jatkoi haistattelua..
Olin kyllä ihan hoo moilasena! Lieköhän pojan kotona puhutaan noin rumasti??

Meidän poika tietää aivan tasan tarkkaan, että tuommosia ei ole lupa puhua (eikä edes ole ennen kuullutkaan!). Minua harmittaa jo valmiiksi, sillä varmasti oppii kaikki kaameimmat sanat tuolta toiselta pojalta:(

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Tuskin kenenkään vanhempi puhuu noin mutta voisiko pojalla olla lähipiiirissä teinipoikia.. kuulostaa teinipoikien puheilta.

Siinäpä se, kun ei ole.. Tulee vielä ns. erittäin hyvästä perheestä.. Mutta eipähän sekään kyllä mitään takaa..

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh!:
Meidän poika tietää aivan tasan tarkkaan, että tuommosia ei ole lupa puhua (eikä edes ole ennen kuullutkaan!). Minua harmittaa jo valmiiksi, sillä varmasti oppii kaikki kaameimmat sanat tuolta toiselta pojalta:(

Aivan. Itse tarhasta hakiessani lapsiani meinasin saada turpaan. Siis kaksi poikaa tuli pyörimään ympärille ja hokivat, että antaavat meille turpaan. Huusin sitten hoitajalle, että milloinkas me tullaan. Se kysy, että minne? Niin sanoin,et kun kuulemma tulee turpaan.. Kyllä oli pojat nopeasti niskavilloista polvillaan ja anteeks pyytämässä. Mutta menihän siinä se lapsen koskemattomuus kun muuten eivät anteeksi pyytäneet.

Yhteistyössä