jestas mua ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
lapsen uteliaat päiväkotikaverit jotka utelee mun ja poikani asioita minulta! Kyselevät miks haen poikani tiettyyn aikaan,miks poika tulee myöhemmin kuin yleensä,missä pojan isä on (olen yh ) jne...
:kieh:
Mietin sitä että mikä osa on näitten uteliaitten tyttöjen kyselyä ja mikä osuus tulee heidän kotoaan kuultua mietintää...? Toisen uteliaan tytön äiti on varsinainen juoruämmä!

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Lapset on lapsia ja kyselevät ihan kyselyn takia.

No mut joku raja sentään pitäis olla,ei joka päivä tarttis samoja kysymyksiä esittää!
Mä viel joku päivä tarpeeks ärsyyntyessäni saatan jopa sanoa rumasti.
Ja eihän pojat oo tälläsiä mut nää tuevat juoruämmät...! :kieh:

Kyselee pojankin ryhmästä mutten ole niistä ollu moksiskaan, lapsethan nyt kysyy mitä mieleen juolahtaa. Eikä nuo kysymykset nyt sen ihmeellisempiä ole, ovat vaan nähneet ja uteliaina tietty haluavat tietää miksi.

Lapset on lapsia...tiedonhaluisia ja kyselevät paljon.

Jätä vastaamatta, jos et jaksa vastata :). Tai sano että minähän olen jo kertonut sen sinulle.

Ja kamoon hei, ei joku päiväkoti-ikäinen vielä osaa olla juoruämmä tai kysele ärsyttääkseen :o

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lapset on lapsia...tiedonhaluisia ja kyselevät paljon.

Jätä vastaamatta, jos et jaksa vastata :). Tai sano että minähän olen jo kertonut sen sinulle.

Ja kamoon hei, ei joku päiväkoti-ikäinen vielä osaa olla juoruämmä tai kysele ärsyttääkseen :o

peesi. Enemmän tulee mieleen, että sua hävettää noi asiat mistä lapset kyselevät ja koet niistä syyllisyyttä, sen takia sua ärsyttää lasten kyselyt.

Erilaisuus kiinnostuu, lapsista voi olla jännää että joku ei asukaan isän kanssa tai että joku tuleekin vaihdellen päiväkotiin eikä aina klo 7.00 Voihan olla että oma äiti ei ehkä vastailla kysymyksiin ja siksi kysellään kaikilta jotka jaksaa vastailla.

Musta oli aina hauskaa höpötellä lasten tarhakavereiden kanssa kun ne just kysyy suoraa kaikkea ja ovat uteliaita.