Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mulla 3 viikkoa ja 5 päivää![]()
Onkos pitkä loma?
Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Aaa... OK. Jännittääkö?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Eiku oon ollu kotona hoitamassa "vauvaa" (nyt 1v 7kk) =)
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Aaa... OK. Jännittääkö?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Aaa... OK. Jännittääkö?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Ei oikeestaan. =) Oon tehny "keikkaa" parina lauantaina tässä viime kuukausina.
No ei, se on ihan kohta.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mullakaan ei enää kovin pitkä matka ole lomaan. 4 viikkoa vielä töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Aaa... OK. Jännittääkö?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Toihan onkin hyvä, pehmeä lasku.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Voin vain kuvitella. Mä opiskelin, kun sain lapseni, mutta kyllä muakin molemmilla kerroilla jännitti palata kouluun. Ja sitäkin jännäsin varsinkin esikoisen kohdalla, että miten se pärjää hoidossa (tosi hyvin, sen silloinen hoitaja oli ihan huippu).Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Aaa... OK. Jännittääkö?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Nyt jo kesälomalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ja mulla saman verran töiden alkuun. B) B)
Toihan onkin hyvä, pehmeä lasku.![]()
Nii on! Mutta kyllä jänskätti ekana lauantaina mennä..Kainalot aivan märkänä koko päivän..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harmaana on pistettävä jotta kehtaan hehkuttaa: loma alkaa 1,5 viikon päästä (apua kun aika mennyt nopeasti) ja sitten onkin lomaa la:aan asti, 1.10. Töitä olisi voinut olla tarjolla 20.8. alkaen, mutta eipä ois otettu viikoksi töihin ennen ä-loman alkua...
+ piiiiiitkä loma
- ei palkkaa...![]()