Jkl mammojen miitti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VenlEmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

VenlEmi

Jäsen
04.04.2006
163
0
16
Ajattelin tänne nyt laittaa uuden alotuksen ku tuntuu että porukkaa tulee lisää koko ajan ja lähempänä kesää löytyy enemmän tapaamiseen kiinnostuneita.
En tiedä miten oli edellinen tapaaminen mennyt koska en itse valitettavasti päässyt mutta olisin edelleen kiinnostunu tapaamaan muitakin äitejä Jyväskylästä.

Elikkäs olisko kiinnostunutta porukkaa jos kokeilis järjestää uuden miitin?

Täältä mukaan hyppäisi äiti 23v ja pojat 3v ja 1,5v
Aamupäivä tapaaminen on sinänsä ok, mutta meillä mennään jo suht aikaisin päikkäreille (klo 11) kun herätäänkin ennen kukonlaulua aamulla :/

Me ollaan ainakin autoilevia joten käy ihan missä vain tämä tapaaminen. Mutta tosin katsotaan vähän sitä päikkäri aikaa, jos meidän terroristit tulevat paikalle väsyneinä riehumaan niin voin taata ettei kenelläkään ole hauskaa :attn:

Oliskohan joku niin ystävällinen että kertois mistä noi puistot löytyis...?
Ei oo hirveesti vielä tietoa Jkl:llän puistoista.. :D
Meille käy melkeen kumpi paikka vaan.. Pitäiskö alkaa laittaan listaa että mitkä päivät käy kenellekki ja kumpi puisto...?
Ja mikä aika?

eiks toi puistokadun puisto ole puistokadun ja kalevankadun risteyksessä?
siis miten sen nyt selittäisin siinä on tien toisella puolella puistokoulu..
ja sit ihan niinku keskustassa,mäki-matin puistoa en kyllä tiedä..
auttakee joku kertomaan..=)

Puistokadun puistoon olis ehkä helpompi löytää, kun on aika keskeisellä paikalla. Mun mielipide siis vaan! Olis kiva päästä itekin paikalle, jos vaan poju paranee flunssasta ja aika/paikka saadaan sovittua.

Aikaisemminkin olin kiinnostunut tapaamisesta ja voisin nyt myös olla mukana!
Tyttölapsi on siis reilun vuoden ja minä 21-vuotias.

Meillä myös päikkäriaika on puolen päivän tienoilla, mut kunhan saatte sovittua ajan, niin katsotaan sit pystyiskö sitä joustaa.

Puistokadun puisto tosiaan on helpolla paikalla melekin keskustassa ja on muutenkin kiva paikka. Puistokoulua vastapäätä ja tavallaan Kolmikulman takana. Jos kertoo jotain.

Mutta katsotaan! Ehkäpä tapaamme! :)

onko nyt vielä päätetty että kumpi puisto olisi se jossa nähdään... mäki-matin puisto on tosi iso... Puistokadun puisto ei ole niin iso, joten siellä voisi äidit ehkä jutella ja vahtia lapsia samalla... vai ? =)

Olisiko ensi viikolla vaikka tiistai tai keskiviikko hyvä päivä? Siis jos ilmat sallii... =)

Elikkäs oliskos se paikka nyt sitten Puistokadun puisto ja tiistai 30.5
Moneltako?

Ja tässä olis vähä listaa ketä olis(ehkä) tulossa:
Ehkä vähä turha lista koska tapaaminenhan on vapaa kaikille jotka haluaa tulla. :D
Mutta teinpäs kuitenki.. =)

VenlEmi
Kaksoset04
Miitsuli-83
Mysli78
Puhkarhu
Aliisa03
Lumikki84
Pinguli
Nintzu
Vaaka81
Tirppana