Jo 3 varhaista keskenmenoa puolen vuoden sisään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Muita joilla ollut paljon varhaisia keskenmenoja? Eka km oli rv 7, toinen alkoi viikko plussan jälkeen, ja nyt taas alkoi rajut vuodot heti plussan jälkeen. Yritys aloitettu joulukuussa 2013. Yksi lapsi on, ensi yrittämällä saatu. Onko ihan normaalia että kokoajan menee kesken, voinko mennä yks. lääkärille tutkituttamaan jotain arvoja; onko kaikki kunnossa? Voinko koittaa jotain kikkakolmosia esim. kuulin että greippimehu paksuntaa kohdun limakalvoja ja auttaa kiinnittymisessä?

Kannatata mennä joko yksityiselle tai julkiselle tutkimuksiin, saatat tarvita esim just hyytymisenestolääkkeen avittamaan istukan toimintaa.
Kiinnittymisessähän sun ongelma ei ole kun kerta testi on plussaa niin alkio on kiinnittynyt.

Aloita foolihappopillerit. Puute on yleistä ja aiheuttaa hermostoputken sulkeutumishäiriöitä alkiolla/sikiöllä -->km.
Sattumaa tai ei, mulla onnistui 4. raskaus kolmen km:n jälkeen.

Joku tukostekijä se on, mun kaverilla useita keskenmenoja ennenkuin sai lääkkeet. Siitähän on ihan suositus että jos 3 keskenmenoa peräkkäin pitäisi hakeutua tutkimuksiin joissa selviää se syy.

[QUOTE="vieraana";29995459]Joku tukostekijä se on, mun kaverilla useita keskenmenoja ennenkuin sai lääkkeet. Siitähän on ihan suositus että jos 3 keskenmenoa peräkkäin pitäisi hakeutua tutkimuksiin joissa selviää se syy.[/QUOTE]

Okei. Kuulostaa pelottavalta, toivottavasti ei.

Olen kyllä kuullut että kolmen keskenmenon jälkeen voisi päästä tutkimuksiin, toisaalta nämä on niiiin varhaisia olleet paitsi tuo eka, että en tiedä ottavatko vielä kovin tosissaan. Ja kirjoilla on kuitenkin vain tuo yksi, josta ehdin jo hakeutumaan neuvolaan jne...

Yhteistyössä