jo on valopäitä liikenteessä...jalat murtu pulkkamäessä (is)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
:o siis jumaleisson jos sais noi pojat kii... missä helvetissä on ne aivot(siis jos niitä on)..pitää kii ja pulkalla päälle että jalat murtuu :kieh: :/ :/
Ihan pahalle mielelle tulee kun tommosista hölmöyksistä kuulee.
Vähän väliä on jos jossakin uutisissa jotain nuorison hölmöilystä..
Voi vaan toivoa että oma kasvatus menee putkeen ja tolla pojalla pysyy ajatukset kasassa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1657609

11-vuotiaan Emilian laskiaissunnuntainen retki pulkkamäkeen päättyi todella ikävästi.

Emilia oli illalla ystävänsä kanssa Malminkartanon isossa tekomäessä. Aiemmin päivällä paikalla oli järjestetty laskiaisrieha, mutta se oli loppunut jo iltapäivällä. Paikalle ilmaantui joukko ehkä 10-13-vuotiaita poikia. Yksi heistä otti Emilian kiinni ja piti häntä käsistä paikoillaan, kun kaksi muuta laski päälle.

- Emilian mukaan se oli jonkinlainen tyhjän uimapatjan näköinen alusta, jolla he laskivat, kertoo Emilian äiti.

Kun tytön hätä herätti mäessä olleiden ihmisten huomion, pojat katosivat pimeään. Emilia ei tuntenut heitä.

Hän sai paikalla apua ja soitti äidilleen seitsemän aikoihin illalla. Auttajat odottivat, kunnes äiti tuli ja tyttö saatiin pulkalla pois mäestä.

- Haluan kiittää niitä kahta aikuista ja kahta teinityttöä, jotka auttoivat Emiliaa, äiti sanoo.

Emilialta murtui toisesta jalasta nilkka kahdesta kohtaa, ja toisessa jalassa sääreen tuli murtuma. Sairaalakäynnin jälkeen tyttö liikkuu pyörätuolilla.

- Lääkärin mukaan paraneminen kestää neljästä kuuteen viikkoa. Tämä haittaa kovasti harrastuksia

Ei voi ymmärtää tollasta meininkiä :/
Mä kun olin ekalla luokalla,niin yksi meidän luokan paha poika juoksi mua kohti täydellä vauhdilla pihalla ja kamppas mut,tuloksena nivelsiteet paskaksi ja luu siirtyi nilkkakuopasta pois,eli leikkaukseen jouduin.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä kun olin ekalla luokalla,niin yksi meidän luokan paha poika juoksi mua kohti täydellä vauhdilla pihalla ja kamppas mut,tuloksena nivelsiteet paskaksi ja luu siirtyi nilkkakuopasta pois,eli leikkaukseen jouduin.

:hug: joo no ei todellakaan :|
kauhukuvia että nyt pulkalla päälle,tulevaisuudessa kenties autolla?

|O :kieh: :kieh: :kieh:

Tääl oli ladulle, mäkeen, laitettu hiekkaa. Mäen alle oli rikottu useita kaljapulloja.
Hiihtäjä laski mäen ja suksethan töksähti hiekkaan. Kaatui suoraan niitten lasipalojen päälle ja jalkaan parisen kymmentä tikkiä :o

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

:hug: joo no ei todellakaan :|
kauhukuvia että nyt pulkalla päälle,tulevaisuudessa kenties autolla?

Niinpä,se on katos tätä vapaata kasvatusta :kieh: :|

Onneksi oli paikalla ihmisiä jotka puuttuivat tilanteeseen. Toivotaan että ko poikien vanhemmat reagoivat myös asiaan. No jäänpähän jännityksellä odottelemaan mitä tuolata Maltsusta kuuluu ?

Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:
Onneksi oli paikalla ihmisiä jotka puuttuivat tilanteeseen. Toivotaan että ko poikien vanhemmat reagoivat myös asiaan. No jäänpähän jännityksellä odottelemaan mitä tuolata Maltsusta kuuluu ?

Ihmettelen suuresti jos edes jäävät kiinni! :headwall:

nyt olis pojille puhuttelu paikallaan,mutta ei mitään kuritusta,pojathan on poikia... Onneks ne kersat ei ole mun jotka tolleen hölmöilivät,vois olla muuten vaikea istua muutamaan kuukauteen=(

Alkuperäinen kirjoittaja sirkkaa siteeratakseni:
nyt olis pojille puhuttelu paikallaan,mutta ei mitään kuritusta,pojathan on poikia... Onneks ne kersat ei ole mun jotka tolleen hölmöilivät,vois olla muuten vaikea istua muutamaan kuukauteen=(

pojat on poikia, just..Eli pojille sallitaan väkivalta. Toivottavasti sulla ei ole lapsia

Siis wtf?Jotain wannabe-duudsoneita?Vai mistä tommoinen voi tulla edes mieleen??Ja vielä ottaa uhriks joku sivullinen..oisivat teloneet toisiaan jos on ihan pakko moista tyhmyyttä harjoittaa :headwall: :headwall:

Yhteistyössä