jo toinen suhde jossa seksielämä lopahtaa.. Miehen takia! Tunnen että mussa on vikaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhteisiinpettnyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhteisiinpettnyt

Vieras
En tiedä että mitä tässä pitäisi tehdä! Mulla hajoaa kohta pää ja päädyn pettämään!
Toinen suhde jo missä miehen mielenkiinto lopahtaa. Oon yrittänyt hyvällä,pahalla ym.
Puhuminen ei auta ku ei toinen kykene puhumaan asiasta.
Oon yrittänyt kysellä että onko jotain mikä auttais ja toinen vaan mumisee ja sanoo "En tiiä" :'(
Musta tuntuu että oon jotenkin ällöttävä :(

Sitte ku oon äkänen ja tiuskin kaikesta, mies alkaa tietysti rähjäämään mulle sen takia ku valitan pikkuasioista ja turhasta.

En saa edes pusua tai halia pyytämättä! Ihan arkisetkin hellyyden osoitukset on mieheltä lähestulkoon loppuneet.

Koita kysellä mikä mieltä painaa ja onko joku huonosti, siihen tyyliin, että haluat hänelle paremman olon etkä itsellesi. Nyt taidat olla sillä tavalla huonolla päällä, että mies alkaa tuntea paineita ja odotuksia, eikä kukaan spontaanisti tule hellyyttä osoittamaan siihen painostamalla, päinvastoin.

Huono suhde/väärät ihmiset yhdessä tai sitten vain erilaiset seksitarpeet. Se, ettei halua edes helliä kertoo mielestäni tunnekylmyydestä, valitettavasti.

Yhteistyössä