E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mistä muuttaisit?
Alkuperäinen kirjoittaja täältä:mitähän tuohon sanoisin, olen täällä 25v asunut, 5v muualla (3v eteläsuomessa ja 2v ulkomailla). Ja pois en enää haluaMihin itäsuomalaisiin tapoihin tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä työ Joensuusta:Alkuperäinen kirjoittaja täältä:mitähän tuohon sanoisin, olen täällä 25v asunut, 5v muualla (3v eteläsuomessa ja 2v ulkomailla). Ja pois en enää haluaMihin itäsuomalaisiin tapoihin tarkoitat?
No siis ylipäätään tarkoitin että onko siellä mitään erityistä mihin pitäisi varautua? Jossain kaupungeissa muualta muuttaneiden on vaikea päästää "sisään", onko siellä tällaista?
Alkuperäinen kirjoittaja täältä :Alkuperäinen kirjoittaja ehkä työ Joensuusta:Alkuperäinen kirjoittaja täältä:mitähän tuohon sanoisin, olen täällä 25v asunut, 5v muualla (3v eteläsuomessa ja 2v ulkomailla). Ja pois en enää haluaMihin itäsuomalaisiin tapoihin tarkoitat?
No siis ylipäätään tarkoitin että onko siellä mitään erityistä mihin pitäisi varautua? Jossain kaupungeissa muualta muuttaneiden on vaikea päästää "sisään", onko siellä tällaista?
no ei minun mielestäni
ihan erilaista kuin esim helsinkiin muutavalla! täällä helpommin ja avoimemmin otetaan vastaankunhan ei muuta asenteella että mä cool sivistynyt stadilainen nyt tuun tänne maalaisjunttien sekaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Tervetuloa! Avoimin mielin vaanNätti ja kiva kaupunki. Saanko udella että oletko mille alalle tulossa, ehkä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljon junantuomia täälläkin ja sangen kansainvälinen yliopiston kautta. Tosin jos itse olet kauhean ennakkoluuloinen niin vaikeaahan siitä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä työ Joensuusta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljon junantuomia täälläkin ja sangen kansainvälinen yliopiston kautta. Tosin jos itse olet kauhean ennakkoluuloinen niin vaikeaahan siitä tulee.
Kattookos ne asiakaspalvelussa pahalla, jos ei puhu paikallista miesie-kieltä?![]()