Joensuun sossun ja työkkärin omituinen vehkeily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ukova1234565
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ukova1234565

Vieras
yks tyttö muuten yritti tulla samaan kouluun ku missä mie oon, mut ei tullutkaan ja nyt se yrittää tulla työkokeiluun just samaan aikaan ja samaan paikkaan missä mie oon. eräs uskovainen ystäväni jolle tämä tyttö on sisarentytär, epäilee, että joku sosiaalihuollon ihminen koettaa pyörittää sitä hänen sisarentytärtään minun mukaan joka paikkaan ja kaikkialle missä minäkin olen. Motiivi on kuulemma se, että koetetaan kääntää minut häntä vastaan ja käytetään hänen sukulaista siinä välikätenä. Ja arvellaan, että kunhan marraskuussa mulla alkaa toinen harjoittelu toisessa paikassa, niin kappas vaan, sinnekin se tyttö minun perään heivataan. Voitteko uskovaiset rukoilla tämän asian, tilanteen ja näitten ihmisten puolesta ja sen puolesta, että mikä totuus asiasta onkaan, se tulisi ilmi ja tämä kummallinen työkkärin taholta tuleva minun perässä jonkun ihmisen heivaaminen loppus. Sossut ei todellakaan kunnioita asiakkaan itsemääräämisoikeutta ja ne on nyt mielivaltasesti päättäny heivata tätä tyttöä minun perässä vaikka minne.

Yhteistyössä