johan oli lääkäri(neuvola)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hepuli

Vieras
eilen oltiin pojan 1v6kk kans neuvola-lääkäril ja voi sitä valituksen määrää!oli sit kyse mistä vaa ni väärin o tehty to kuopuksen kohdalla kaikki =( valitus alko siitä ku ei selviä sanoja tullu yhtää,lääkäri hermos ku pikkukakara ku poika vaa huusi(erittäin arka ja vierastava lapsi),ei o luettu kirjoja tarpeeks ku ei puhu,päivitteli miten ton ikänen viel kulke vaipoissa et pitää opettaa supistajan kans pöntölle jos ei potalla istu!esikoistaki syytti monee kertaa ku ei o opettanu veljeään puhumaan(isompi siis 4v)....saatana et mulla kiehu ja kiehuu vieläki!nii ja mitään ei saa antaa ellei pyydä..eli esim.pitää pyytää leipää,maitoa ym jos meinaa syödä =( muilla samanlaista lääkäriä??

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
eilen oltiin pojan 1v6kk kans neuvola-lääkäril ja voi sitä valituksen määrää!oli sit kyse mistä vaa ni väärin o tehty to kuopuksen kohdalla kaikki =( valitus alko siitä ku ei selviä sanoja tullu yhtää,lääkäri hermos ku pikkukakara ku poika vaa huusi(erittäin arka ja vierastava lapsi),ei o luettu kirjoja tarpeeks ku ei puhu,päivitteli miten ton ikänen viel kulke vaipoissa et pitää opettaa supistajan kans pöntölle jos ei potalla istu!esikoistaki syytti monee kertaa ku ei o opettanu veljeään puhumaan(isompi siis 4v)....saatana et mulla kiehu ja kiehuu vieläki!nii ja mitään ei saa antaa ellei pyydä..eli esim.pitää pyytää leipää,maitoa ym jos meinaa syödä =( muilla samanlaista lääkäriä??

Huh, mikä sekopää-lääkäri!!
Oma esikoispoika sanoi ensimmäisen sanansa 1,5 vuoden iässä (äiti), sujuvasti on alkanut puhumaan vasta 3-vuotiaana. Vieläkin (3v2kk) kakkaa vaippaan, muuten käy pöntöllä ja aina on ihan normaalina neuvolassa pidetty. Ruokaa ei osaa niin kauniisti pyyttää, mutta kiittää kyllä =)

Oho, jopas oli karsee lääkäri..palaute vois olla paikallaan vai annoitko sitä jo paikan päällä?

ei meidänkään tyttö osannu puhua ton ikäsenä ja vaipoissa kulki, eikä lääkäri siitä motkottanu

joo tänään meinaan soittaa sille neuvola tädille ja antaa palautetta....sekään ei siis puuttunu tähän mitnkää vaik näki mikä tilanne oli!mä kyllä sanoin et ei o tietääkseni esim.4v asia opettaa yhtään ketää puhumaan ja sanoin et meil saa ruokaa osas sitä pyytää selkeesti tai ei..mä siis ymmärrän kyllä mitä tarkottaa,mut ei muut!

nii ja tämä samainen lääkäri(mies)oli kesällä lasten neurologian polil antanu ikävän sorttista palautetta kummilapselleni 10v mikä ei osaa kunnol kirjottaa(johtuen vääristä lääkkeistä)!!

Yhteistyössä