Johan oli reissu mansikkamaalle ja takaisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FreezeCat

Tunnettu jäsen
14.12.2011
41 858
14 935
113
...aivan käsittämätön!! Siis niin uskomaton, että mä oon täpinöissäni - ja se on niin lievä ilmaisu :)!

Siis - läksin letunpaiston jälkeen hyppelemään mansikkamaalle, lähinnä katsomaan, josko olisi tullut herkkuja poimittaviksi :p. Olihan niitä punaisia namipalloja vaikka kuinka siunaantunut, mun käteeni kaappaama kulhokin kutistui aivan, piti jo toiseen vapaaseen kouraan kahmia...

Ilta- aurinko siinä myös lämmitti, hiuksen hieno lämmin tuulenvire kävi. Muutoin rikkumaton rauha lepäsi pihamaan yllä. Ihanaa sieluenergiaa :heart:...

Olin koikkelehtimassa puutarhan puolelta pihamaalle, kun tieltä kuului melkoisen myllyn jylinää. Mikä lie, tiistai suhari kruisailemassa hiekkatiellä, huomasinkin kun siitä tietä pitkin lipui customi tai joku HD- tyyppinen ratkaisu..jaa, vyöruusukin mukana...

Ja sitten se tapahtui :O.

Yhtäkkiä se jylinä ja kumina kuuluikin meidän pihalta. Meidän PIHALTA!!??!! Ja niin vain mua kohti lipuu, mokoma, ja mä jo siinä mielessä kiroamaan, että en kyllä rupee mitään lontoota sönköttämään, kuitenkin on jotain puolalaisia reissumatkaajia tai jotain, mieskin tommonen jumalaton tummanpuhuva korsto....ennen kuin se pysähtyi kohdalleni ja kuski otti kypärän pois ja...

:O...:O....ei oo todellista!!! EI. OLE.

:D - mun serkkupoika vaimonsa kanssa!! Ihan mieletön yllärikilleri!! Siis - OMG :)!!

Ja voi sitä kälkätyksen määrää ja jutun juurta ja tilannepäivitystä jajajaja...:D! Ihan ohikulkumatkalla olivat, luxuskruisailulla pitemmästä matkasta, yökortteerin olivat mokomat jo hommanneet toisaalta, joten eihän se tapaaminen kauankaan kestänyt mutta...:heart: olipa ihanaa....

Kesäillat ovat täynnänsä yllätyksiä!

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
No höh, mä luulin että tää tarina päättyisi niin, että se tummanpuhuva komea motoristi lähestyi sinua ja imuttelitte tulisesti, sitten kaaduitte mansikkapenkkiin ja ratsastit hänen sykähtelevällä pensan hajuisella rakkauden seipäällään kunnes tajunta räjähtäen solahdit voipuneena mansikanlehtien väliin.

[QUOTE="vieras";26608161]No höh, mä luulin että tää tarina päättyisi niin, että se tummanpuhuva komea motoristi lähestyi sinua ja imuttelitte tulisesti, sitten kaaduitte mansikkapenkkiin ja ratsastit hänen sykähtelevällä pensan hajuisella rakkauden seipäällään kunnes tajunta räjähtäen solahdit voipuneena mansikanlehtien väliin.[/QUOTE]

Mieki petyin. :( Tämä olisi ollut paljon kivempi loppu. :p

[QUOTE="vieras";26608161]No höh, mä luulin että tää tarina päättyisi niin, että se tummanpuhuva komea motoristi lähestyi sinua ja imuttelitte tulisesti, sitten kaaduitte mansikkapenkkiin ja ratsastit hänen sykähtelevällä pensan hajuisella rakkauden seipäällään kunnes tajunta räjähtäen solahdit voipuneena mansikanlehtien väliin.[/QUOTE]

:laugh: :laugh:....oi juu, ei, ei nyt ikävä kyllä...joo, tää ei ollut se mun Viggo Mortensen- päiväuni ei, vaikka kaikki mausteet tuossa muutoin olikin...paitti että siihen ei kyllä kuulu nevöevö toista pimatsua...:p

:laugh:..hitto, hyvin repäsit :D!

Yhteistyössä