Johan oli syy lentää baarista pihalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Siis joo lensin lauantaina baarista pihalle ihan siitä syystä kuulemma että olin riehunut.. :whistle: Onks se riehumista kun lähtee röökille ja antaa oluensa narikkaäijille siks aikaa?? :o Olin kuulemma tuopin laittanut siihen pöydälle hieman liian "ronskisti".. :D Voi elämä.. :headwall:

Aika usein muuten on tilanteita joissa asiakas ei ole tehnyt omasta mielestään mitään väärää, mutta kummasti selvinpäin olevat työntekijät näkee asian vähän toisin. :whistle: Mutta onhan sekin totta, että joissakin paikoossa jotkut työntekijät on vähän liian "virkaintoosia" ja pihalle joutuu aivan vääristä syistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aika usein muuten on tilanteita joissa asiakas ei ole tehnyt omasta mielestään mitään väärää, mutta kummasti selvinpäin olevat työntekijät näkee asian vähän toisin. :whistle: Mutta onhan sekin totta, että joissakin paikoossa jotkut työntekijät on vähän liian "virkaintoosia" ja pihalle joutuu aivan vääristä syistä.
Siis mä oikeesti vaan laitoin sen tuopin pöydälle ja sanoin käyväni tupakalla en muuta..Sit vaan portsari mulle ilmotti ovella et sä et enää sisälle pääse.. :snotty:

Portsarin näkemys asiaan "asiakas raahautui puoliksi kontaten narikan luo,läimäisi tuopin kiroten kun kallista ainetta meni hukkaan,painu rööki väärinpäin suussa ulos,sisälle tullessa uhosi portsarille miksi tämä on juonut tuopista kun siitä puolet puuttuu,tietenkään muistamatta läikytystä sitä laittaessa siihen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Portsarin näkemys asiaan "asiakas raahautui puoliksi kontaten narikan luo,läimäisi tuopin kiroten kun kallista ainetta meni hukkaan,painu rööki väärinpäin suussa ulos,sisälle tullessa uhosi portsarille miksi tämä on juonut tuopista kun siitä puolet puuttuu,tietenkään muistamatta läikytystä sitä laittaessa siihen :D
:D :D

inhoan pohjalaisia uhoajia. Pääsääntöisesti ihan taukkia väkeä, joiden kanssa ei voi olla edes samassa työpaikassa, koska mistään asiasta ei voi ikinä sopia eikä päästä eteenpäin. Se on vaan uhoooottava.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
inhoan pohjalaisia uhoajia. Pääsääntöisesti ihan taukkia väkeä, joiden kanssa ei voi olla edes samassa työpaikassa, koska mistään asiasta ei voi ikinä sopia eikä päästä eteenpäin. Se on vaan uhoooottava.

Ei mun ainakaan tarvitte uhota yhtään mitään vaan olen vain oma itteni.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:

Ei mun ainakaan tarvitte uhota yhtään mitään vaan olen vain oma itteni.

Heh,me ei uhoota,me ollahan omia ittejämme ja puhutahan aina asiaa! xD

aikanaan kaverille tuli miehensä kanssa kinaa yökerhossa, jonne olimme saapuneet noin 15 min aikaisemmin... äkkiä tulee poke sanomaan " menkää ulos, olen teidän tappelua katsonut koko illan " :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ei kukaan syyttä baarista lennä ulos

Niin kyllä siihen yleensä on jokin ihan selvä syy. Ihmiset ei vain kännissä tajua, että siinä omassa käytöksessä voi todellakin olla vikaa. Kuinkahan monta kertaa mullekin on sanottu, että "enhän mä ole edes kännis!". Niin muuten vain ei meinaa ovenkarmit riittää kun tullaan sisälle.

Mut ja kaverikin on joskus aikoinaan viskattu baarista ulos, ihan nätisti pyydettiin kyllä poistumaan. Syytä kysyttäessä vastaus oli "teistä on tullu pari valitusta"... Ilta oli vasta alussa eli ei edes humalassa oltu, olisko syynä sit ollu että paikka oli enempi paikallisten vanhempien kaljahurujen mesta eikä sinne kaivattu nuorioa ollenkaan.
En tiedä, vieläkään ei ole aavistustakaan miksi pyydettiin lähtemään :|

Mä oon kyllä sivusta seurannut, miten eräs nuorimies lensi baarista ulos ihan syyttä...
Joku käveli hänen ohitseen, tönäisi kovasti ja kaatoi hänen juomansa. Kun hän meni sanomaan siitä portsarille, niin hän lensi itse ulos. Oli kylläkin mustaihoinen kaveri kyseessä, ja tönijä portsarin tuttuja...no, se juttu meni käräjille asti, kun portsari päätti myös alkaa mätkimään tätä kundia.

Mun isä on kerran selvistäpäin heitetty baarista ulos. Oli (nuorena) menny kaverin kans yhelle ja alkaneet pelaan pöydässä korttia. Isällä edessä täys tuoppi ja siis täysin selvinpäin. Pelin alussa oli sitten huitassu sitä tuoppia ja kaatanu sen.. Samantien oli poke ollu paikalla ja tuumannu vaan että sitä on taidettu ottaa jo ihan tarpeeks.. Ja pihalle! :laugh: :laugh:

kyllä lentää.

olen ollu todistamassa selevin päin tämmöstä tapausta kun erään seurueemme naamavärkki ei miellyttäny portsaria... ei meinannu ensin päästää sisälle (ei oltu kännissä, henkkaritki oli ja kumma vaan ku pelkästään tämän yhen tyypin piti ne näyttää... ja oltiin pukeuduttu asiaan kuuluvalla tavalla) ja pari tuntia siihen syyn keksimiseen meni ennenku sitte portsari nakkas pihalle. syynä oli riitaahaastava "rehentelevä" käytös :D

me oltiin istuttu nurkkapöyässä koko ilta (mie ja tämä tyyppi sekä 5 muuta ihmistä) ja kun tämä tyyppi oli kuskina niin se ei ees juonu :laugh: :laugh:

et terveissi turust vaa! :D

sattuu ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun joku lentää syyttä pihalle.
Eipä tule enää baareissa käytyä, koska siellä ei saa tupakoida. Menny koko jutusta kipinä:)

Mentiin ystävän kanssa baariin "pienessä sievässä" noin 10vuotta sitten.Portsari alkoi tivaamaan multa,että onks hän hyvän näköinen mielestäni.Mä puhuin totta ja sanoin,että valitettavasti et ole.Nahkatakkini lensi siinä samassa syliini ja tuli käsky ulos... :whistle: ei päästy baariin sillä kertaa ei ja tottahan mä sen jälkeen auvoin lahjakkaasti naamani sille |O

Itseltänikin on kerran evätty pääsy baariin.. Portsari ilmoitti ovella että tuossa kunnossa ei ole mitään asiaa sisään, olin kuskina! No ehkä siihen vaikutti se että olin ollut edellis yön töissä ja varmaan aika väsähtäneen näköinen, mutta kyllä se sillon v****** todella paljon.

annas ku arvaan, ei ollu normi räkäpaikallinen kyseessä?
mut joo, yleensä ihmiset lentää syystä pihalle vaikka olen minäkin tapauksia nähnyt joissa tämmöstä täysin syyttä vain siksi et pokea sattuu huvittaan tehdä se... meillä yks tämmönen kusipää töissä joka potkii väkivaltaisesti porukkaa pihalle joka ilta, etsii tekosyyn tai itse alkaa haastaan riitaa.

Yhteistyössä