Johan tuli kälkätys ukon ex muijalta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkasen yliampuvaa, mutta anna vain soitella sossuun ja ilmoittaa asia ja jos sieltä ottavat yhteyttä niin kerrotte niin kuin asia on. Meiltä varmaan pitäisi lapset ottaa huostaan kun klo 18 eilen vietiin ne kaupungille ostoksille (vaate ja ruoka sellaisille) ja sen jälkeen vielä katsottiin leffa kotisohvalla ja saivat valvoa ja oli vielä perjantai. Juotiinkin koko pullo limpparia. :D

Nyt melkein voisi toivoa olevansa sossun täti maanantai aamuna kun tytön äiti soittaa sossuun..
Muuten asiaan voi vaan kommentoida :o :laugh: taitaa mammalla tulla jossai vaiheessa onkelma.
Ite kävin diskoissa jo seiskalla, ja kotio tultiin kuitenki jo n23 aikaan..
Ja kuvitelkaan, meijän lapset oli eilen mukana kaupoilla ja kotio tultiin vast vähä jälkeen 19, mitähä vaikutteita ne on saanu :kieh:

mikä kaupunki? Kaupunkejakin on Suomessa erilaisia ja erikokoisia. Mutta en tiedä sitten, itsellä ei vielä tuon ikäisiä, joten en osa arvioida mikä sellaiselle on sopivaa. Eiköhän tuo ollut sopivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ohoo:
Mitä oikein ootte miettineet? Päästää 12vuotias kaupungil ja elokuviin perjantai-iltana.Olen kyllä nyt äidin kanssa samaa mieltä.Anteeksi nyt vaan teille muille ketjussa olleille ap myötätunnossa.Mutta minun kyllä nyt äidin puolella.

kyllä seiskaluokkalainen voi olla alkuillasta perjantaina shoppailemassa ja leffassa.heidäthän vietiin ja haettiin.moni tuon ikäinen liikkuu ulkona jopa yöllä. olen nähnyt kun olen liikkunut helsingin yöelämässä.

Niinpä niin..parempi alkaa harrastamaan shoppailua ja leffailtaa perjantaisin .. kun kavereitten kans ympäri kyliä kännissä.. saa kyllä äiti olla todella tyytyväinen että tyttö "suostuu" kyyteihin ja käymään kaupoissa ja leffassa eikä roikkuu siel kaupungilla yöllä.

Yhteistyössä