Johanna Tukiainen tosi vetävän näköisenä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilijöille kuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no mitäpä ihmeellistä tuossa on ? joku julkkis jolla ei oo ehkä sitä täydellistä persettä , so ?

Et sit tainnut katsoa sitä tanssia ollenkaan. Jos osais YHTÄÄN tanssia niin vois saada anteeks että kroppa ei ole ihan esittelykunnossa. Voin luvata että jos tästä kylmiltään lähtisin tuolleen tanssimaan niin olisin ainakin Tuksun veroinen tanssija.

mulle tuli hyvä mieli, kun pidän itseäni liian paisuneena ja näen tosta kuvasta, että olen kuitenkin hoikempi ja viehättävämpi. Toisaalta Tuksu antaa ei niin täydellisellä kropallaan rohkeutta vastaavassa tilassa oleville naisille olla sitä mitä haluaa olla. Ja oikeestihan monet uroksetkin tykkää runsaammasta naisesta kun kokoa 34 olevasta, makuja kun on monia.

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No mutta johannahan on kokoa 38! Ainakin omien sanojensa mukaan.... :laugh:

niinpä. mä ihmettelin paljon kun mun vaatekoko on kuitenkin 40 ja en pääse johannan kokoluokkaa lähellekkään. tai sitten mun peili valehtelee. :D

mä oon taas paaaaljooon johannaa suurempi ja käytän kokoa 40..

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No mutta johannahan on kokoa 38! Ainakin omien sanojensa mukaan.... :laugh:

niinpä. mä ihmettelin paljon kun mun vaatekoko on kuitenkin 40 ja en pääse johannan kokoluokkaa lähellekkään. tai sitten mun peili valehtelee. :D

Johannalla on varmaankin big girls-malliston koko 38.

Sääli kun enää ei ole linkkiä siihen Tuksun ja Juulian "upeaan" tankotanssiesitykseen jossain PK-seudun underground-tissibaarissa. Se niiden tanssiminen ja tangon ympärillä pyöriminen oli/on kyllä sitä tasoa että hoh hoijaa... Itsekin varmaan osaisin vastaavassa tilanteessa hetkuttaa itseäni edes vähän enemmän rytmin mukaan kuin Tuksu ja Jossu joilla ei ilmeisesti ole minkään sortin rytmitajua...

Videon huippukohta on se on kun Tuksu putoaa tangosta niskoilleen lattialle, ei onneksi kovin korkealta, ehkä jostain 50-70cm korkeudesta ja ylös kömmittyään yrittää jatkaa "showta" ihan kuin kämmähdys olisi kuulunut kuvioon. Taustalta voi kuulla baariyleisön nauraa hörähtävän "tuksahtamiselle".

Video ei ole Youtubessa vaan jossain Naurunappulan ja Riemurasian kaltasella suomalaisella hupikuva/video sivustolla. Valitettavasti minulla ei enää ole siihen linkki :/

Yhteistyössä