Johanna Tukiainen vankilaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko täällä on käsitelty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joko täällä on käsitelty

Vieras
Johanna Tukiainen vankilaan - 60 vuorokauden tuomio pahoinpitelystä | Viihde | Iltalehti.fi

Mitä olet mieltä?

Itse olen miettinyt että miten tätä showta on kestänyt niin pitkään ja Tukiainen ei ole vieläkään joutunut vankilaan ja nyt vasta häkki kuitenkin heilahti ja aika pienellä tuomiolla!

Jotkuthan väkivaltaiset ihmiset saa tuomion jo helpommalla ja saattaa joutua lusimaan vaikka 2v, niin Tukiainen lusii vaan 60 päivää.

Itsestäni tuntuu, että tähän vaikuttaa jotenkin se että Tukiainen on julkisuuden henkilö, vaikka julkisuus ei saisi vaikuttaa mitenkään ihmisen tuomitsemiseen, kaikille vaan samanlaiset tuomiot ja jännä jos Tukiainen saisi jotain armoa sen takia tuomitsemiselleen koska hän on julkisuuden henkilö, koska se julkisuus kuva mikä Tukiaisella kuitenkin on, on todella huono ja uskon että poliisitkaan ei kovin tästä henkilöstä pidä ja muut nämä ihmiset jotka jakaa oikeutta ja langettaa vankeustuomioita meillä Suomessa.

Eikö myöskin Johanna Tukiaisen vanhemmat ole aika varakkaita henkilöitä ja korkeasti kouluttautuneita ja hyvissä viroissa? Sekin voi olla syy, että Johanna Tukiainen on saanut näin pitkään armoa ja päässyt luistamaan hyvin vähällä.

Joskus uskoin, että Johanna on oikeasti se ketä on satutettu, mutta nyt niin paljon todisteet ja kaikki puhuu puolestaan että alkaa tilanne munkin silmissä näyttämään aivan toisenlaiselta. Mä uskon edelleen siihen, että Johannallekin on tehty paljon pahuutta ja väärin tämän kaiken julkisuus mylläkän aikana, mutta niin Johanna on myös tehnyt sitten muille ja vaikka olisi kuinka paha olla, niin toisiin sitä pahaa oloansa ei saisi kuitenkaan purkaa käyttäytymällä noin hirveästi. Miten musta tuntuu, että Johanna on seonnut tämän julkisuus mylläkän aikana jotenkin ja ehkä lopullisesti? Ihmisten ilkeys ja ilkkuminen on ruvennu pistämään herkän ihmisen päänupin sekaisin... Johanna olisi voinut kuitenkin ihan selvästi aikuisena ihmisenä miettiä, kun eikös hän sillon ollut jotain 30v tai ainakin lähellä sitä kun tuli pahiten julkisuuteen Ilkka Kanerva keissin takia ja olihan hän jollakin tapaa ollut julkisuudessa jo aiemminkin nimittäin kun hänellä on ollut ainakin tämä tanssiryhmä Dolls Dancers ja sitten mallin töitä on myös kyseinen pimu nuorempana tehnyt, niin viisainta olisi ollut se että Johanna olisi jättäytynyt julkisuudesta pois sen Kanerva kohun jälkeen ja veikkaampa että tänä päivänä kukaan ei oikein sillon edes Johannaa muistaisi ja Johanna saisi elellä elämäänsä rauhassa ja jonkun ihanan miehen kanssa ja elämä olisi oikein tasapainoista ja mukavaa. Hän päätti kuitenkin toisin ja kohun sivussa rupesi ratsastamaan julkisuudella ja seuraukset ovat nytten nämä...

Onhan esim. Martina Aitolehtikin tullut negatiivisellä tavalla aikanaan julkisuuteen ja Henna Peltonen ja Henna Kalinainen jne. eräiden julkkis miesten salarakkaina, mutta kyseiset kaunottaret ovat saaneet kuitenkin muutettua vuosien saatossa varmasti kovalla työlläkin välillä julkisuus kuvaansa paremmaksi. Johanna oli nyt se kenen kohdalla korsi katkaisi kamelin selän...

Saana Parviaisella os. Uimonen oli ihan samanlainen tilanne kun Johannalla, mutta hän tajusi loppujen lopuksi silti toimia fiksusti ja jättäytyä julkisuudesta. Onneksi. Hän on vielä nuori nainen, jolla on toivon mukaan upea elämä edessä ja hänen sekoilunsa laskettaisiin nuoruuden typeryyden piikkiin...

Mitähän Johannan vanhemmat ajattelevat esim. nyt kun tyttärensä joutuu vankilaan? Ajatelkaa sitä, mikä häpeä. Hyvin kouluttautuneelle lapselle ( mitä Johannakin vissiin on aikanaan ollut. ) ja varakkaalle/siistille perheelle. Vaikka ei enää Johannan elämä periaatteessa hänen perheelle kuulukkaan, Johanna on aikuinen ihminen ollut pitkän aikaa ja tekee omat valintansa, mutta kutenkin kun verisukulaisia ollaan niin kai se jonkin verran liikuttaa.

Eikö se pienin siskoksista ( Jasmine ) jo joskus antanut aikamoisen tilityksen Johannan fb seinällä ja haukkui isosiskonsa pystyyn siitä kuinka ilkeästi hän kohtelee häntä ja muuta perhettään, vanhempiaan ja kenties myös sitä veljeään.

... Tai mitäpä ajattelee Johannan sukulaiset, muut perhetuttavat jotka tunsi/tiesi Johannan pienenä. Voi ajatella, että ompa siinä vähän mennyt niiden lapsi muuttumaan...

Johannan pahoinvointi ja ihmisten kiusa/pilkkaus, näkyy niin sen vartalosta ja naamastakin. Jos olette nähneet sellaisen kuvan missä verrataan esim. v. 2005 näköistä Johannaa ja sitten v. 2010 Johannaa, pikkuisen on leidi muuttunut! Tota se tekee, ihmisten kiusa... Sitten kun toinen ei enää jaksa, se rupeaa tukahduttamaan pahaa oloaan, masennusta, mässäilemällä, ryyppäämällä, pillereillä ja tämä näkyy naamasta sekä vartalosta. :/

Julia Tukiainen on ehkä jo jollakin tapaa saanut paremmin elämästään takaisin kiinni, koska nainenhan on hoikistunut roimasti! ja näyttää paljon paremmalta kuin ennen. Toivon että Julia repisi vihdoin ja viimein itsensä irti tuosta Johannasta, niin voisi ehkä pelastua... koska parempaa pataa musta tuntuu Jasmine olevan Juliankin kanssa, kuin Johannan. Eli ehkä Julialla olisi vielä tsäänssi, kun muuttaisi nyt elämänsä suunnan täysin ja jättäisi julkisuuden.

Tottakai olisi myöskin hyvä, että Johanna vankilassa olonsa aikana rupeaisi miettimään asioita eritavalla ja parantumaan. Jättäisi julkisuuden, muuttaisi ulkonäköään ja rupeaisi luomaan täysin toisenlaista kuvaa itsestään. Sillon voisi ajatella että ompa Johanna paljon tervehtynyt! Tosin, miten sen sitten näkisi kun Johanna ei olisi enää julkisuudessa, mutta jos yhden haastattelun vaikka antaisi ruskea tukkaisena, hoikistuneen ja terveen näköisen olemuksensa kanssa.

Mitä luulet, muuttaako Johannan vankilassa olo yhtään hänen menoaan vai jatkuuko se samanlaisena?

Ihaninta olisi, että muuttaisi, että Johanna jättäisi todellakin nyt 35-vuotiaana julkisuuden, tervehtyisi ja saisimme ehkä kuulla sitten terveemmältä Johannalta kuinka hänellä olisi vaikka 36-vuotiaana lapsi Juha Immosen tai jonkun muun miehen kanssa... Johannahan halusi lapsia, rupeaa leidillä käymään kohta aika vähiin niidenkin hankinnan kanssa koska tuota pikaahan Johanna on 40v.

Mitä veikkaatte, saako Johanna koskaan lapsia vai jääkö hän lapsettomaksi?

Mutta jos meno ei muutu, veikkaan että saamme aikakautemme traagisimman ja hirveimmän uutisen Johanna tai Julia Tukiaisen menehtymisestä jo ennen 40v päiväänsä tai vähän tämän jälkeen, koska viiskymppisiksi nämä naiset ei tällä tahdilla elä ! ( vitusti viinaa , pillereitä , herkkuja , roskapaska safkaa , julian diabeettes ja sen tuomat vaikeudet ) järkyttävää ja todella surullista....

Nämä ovat ajatukseni Johanna Tukiaisesta, hieman sivuten myös Julia Tukiaista ja hänen muuta perhettään.

On se kamalaa kun kiusataan niin, että elämä on klamooria ja viina maistuu. Sehän niin tukevasti irti todellisuudesta, että ei tajua että kaikki nauravat. Todella toivottavaa että ei saa lapsia, alkoholisti geenejä on Suomessa muutenkin tarpeeksi.

Minusta tuntuu että Johannan kiusaaminen ei lähtenyt siitä hänen elintavoistaan, että hän selitti mikä on glamour elämää + viina siihen, vaan minusta tuntuu että se lähti siitä Kanerva keissistä ja vasta myöhemmin ihmiset tarttuivat näihin glamour, viina sun muihin juttuihin kun Kanerva kohu alkoi olla ohi.

Ihmiset alkoivat mun mielestä pilkkaamaan Johannaa sen takia koska hänen takiaan Ilkka Kanerva menetti virkansa.

Mutta mitenniin hänen takiaan?

Miettikääpä Ilkkaa.

Itehän se pässi on aloittanut niiden pervojen tekstiviestien lähettelyn Johannalle ja ei Johanna ole suinkaan ainut, hän on myös todistanut sen kuinka tekee tätä kymmenille muille naisille ja aina narahtanut pettämisestään kiinni vaimolleen Elina Kiikolle, eikä Elina saa silti eroa aikaseksi Ilkasta koska Ilkka pitää narsistisellaan otteella Elinasta kiinni ja Elina on jo niin loukussa Ilkan kanssa, että ei pääse siitä erilleen.

Ilkka vaikuttaa erittäin kylmältä ja pelkältä rationaaliselta ajattelijalta. Tunne puolta hänellä ei ole minun mielestä yhtään, eikä hän kykene sitoutumaan myöskään kunnolla naiseen. Ei pysty asumaan naisen kanssa yhdessä tai menemään esimerkiksi naimisiin.

Ilkka on sekaantunut myöskin 16-vuotiaaseen tyttöön, lähettämällä kyseiselle tytölle facebookissa perverssejä viestejä ja kun asia tuli julkisuuteen. Ilkka pahoitteli tapahtunutta ja lupasi hakeutua hoitoon.

Jos siis mietimme nyt tätä, mistä kaikki alkoi, niin mielestäni silloin Ilkassa on ollut enemmän vikaa kuin Johannassa! Ihan totta.

Joo, Johanna olisi voinut jättää julkaisematta ne tekstiviestit, hymyssäkö vai seiskassa se sen teki. Koska mitäpä kellekkään ulkopuoliselle kahden aikuisen ihmisen väliset sekstailut kuuluu. Mutta periaatteessa mun mielestä Johanna teki ihan oikein, koska siinäpä taas Ilkka narahti ite pettämisestä esimerkiksi. Eikä se opi.

Ei oo mikään ihme, että Johanna on irtaantunut todellisuudesta, koska niin paha kiusaaminen ja viha sen ympärillä myöskin pyörii. On voinut olla mahdollista, että Johannalla on aiemminkin jo ennen julkisuutta ollut jotain häikkää persoonassa ja mielenterveysongelmia ehkä, mutta kyllä tämä ihmisten pilkka on ainakin pahentanut niitä mielenterveysongelmia ja persoonallisuushäiriötä..

Miettikää itse. Jos ihmisellä on jo valmiiksi muutenkin ollut jotain häikkää mielessä, mitä tekee se että joutuu koko suomen sylkykupiksi?

Tätähän nimitystä Tuomas Enbuske käytti muistaakseni ohjelmassaan, jaksossa jossa Johanna oli haastateltavana.

Ihan mielenkiinnosta olen tuota Johanna Tukiaisen keissiä seurannut.

Mitä pahaa tai väärää siinä on?

Enkä näe, että tein tässä mitään outoa kun kirjoitin tälläisen romaanin tai avauksen tälle palstalle. Siinä oli pohdintoja ja nimenomaan siksi koska halusin herättää keskustelua kyseisestä aiheesta!

Ei siinä tarvitse olla kellään yhtään enempää tai vähempää vapaa aikaa, vaan ihan normaalisti. :) Lehdistä lukemallahan tämän kaikenkin löytää, jos siis olette selanneet ikinä lehtiä ja mieleen jäänyt...

Selvä. Lopetetaan aiheen Johanna Tukiainen ja vankilaan joutuminen käsittely sitten tähän. Kiitos ja kuittaan! Oli oikein mukava ja antoisa keskustelu. =)

Hyvin kirjoitettu, olen samaa mieltä. Aina joskus kun siitä lukee jonkun jutun niin tulee mieleen että kauankohan tuo nainen vielä pysyy hengissä.. surullista. Niin tuomio 60 päivää mutta tartteekohan sen istua kokonaan sitä, toivottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja joko täällä on käsitelty;28555944:
Ihan mielenkiinnosta olen tuota Johanna Tukiaisen keissiä seurannut.

Mitä pahaa tai väärää siinä on?

Enkä näe, että tein tässä mitään outoa kun kirjoitin tälläisen romaanin tai avauksen tälle palstalle. Siinä oli pohdintoja ja nimenomaan siksi koska halusin herättää keskustelua kyseisestä aiheesta!

Ei siinä tarvitse olla kellään yhtään enempää tai vähempää vapaa aikaa, vaan ihan normaalisti. :) Lehdistä lukemallahan tämän kaikenkin löytää, jos siis olette selanneet ikinä lehtiä ja mieleen jäänyt...

Miksi sua kiinnostaa joku Johanna Tukiainen? Olet selvittänyt sukulaissuhteita myöten kaikki mahdolliset asiat. Onko sun oma elämä jotenkin kauhean epätyydyttävää kun pitää käyttää aikaa tuollaisten miettimiseen? Mua ei vois vähempää kiinnostaa Johanna Tukiainen. Kyllä olen hänestä kuullut ja Juliasta myös, muusta suvusta en ja kirjoitit viestissäsi henkilöistä, joista en ole ikinä kuullut. Mutta ei mua heidän asiansa voisi vähempää kiinnostaa, saatan lukea "uutisen" iltapäivälehdestä ja jatkan sen jälkeen eteenpäin, enkä jää miettimään ja analysoimaan tilannetta yhtään sen pidemmälle. Ei mua kiinnosta, eikä mulla ole aikaa. Mulla on oma elämä, omat ongelmat ja omat ihmissuhteet, saan ihan tarpeeksi analysoida niitä.

[QUOTE="vieras";28555958]Miksi sua kiinnostaa joku Johanna Tukiainen? Olet selvittänyt sukulaissuhteita myöten kaikki mahdolliset asiat. Onko sun oma elämä jotenkin kauhean epätyydyttävää kun pitää käyttää aikaa tuollaisten miettimiseen? Mua ei vois vähempää kiinnostaa Johanna Tukiainen. Kyllä olen hänestä kuullut ja Juliasta myös, muusta suvusta en ja kirjoitit viestissäsi henkilöistä, joista en ole ikinä kuullut. Mutta ei mua heidän asiansa voisi vähempää kiinnostaa, saatan lukea "uutisen" iltapäivälehdestä ja jatkan sen jälkeen eteenpäin, enkä jää miettimään ja analysoimaan tilannetta yhtään sen pidemmälle. Ei mua kiinnosta, eikä mulla ole aikaa. Mulla on oma elämä, omat ongelmat ja omat ihmissuhteet, saan ihan tarpeeksi analysoida niitä.[/QUOTE]

H.u.o.h

Miksi ei voisi kiinostaa? joku julkisuuden henkilö siis?

Johanna on ryvettänyt jo niin paljon lehtien sivuilla vaikka minkälaisissa kohuissa että on se tavallaan pistänyt kiinostamaan...

Mä mainitsin ihan ne asiat mitä olen lehdistä lukenut, en heidän suvustaan sen tarkemmin tiedä.

Johanna Tukiainen = itse päähenkilö.
Julia Tukiainen = sisko.
Jasmine Tukiainen = sisko.
Vanhemmat = seitsemän päivää lehdestä ja niin kun nämä kaikki muutkin...
Kuten myös Juha Immonen, Johanna Tukiaisen homo poikaystävä

Ja marat, sekä molemmat hennat varmaan kaikki myös tietää

Ei tuohon siis paljoa tarvitse että löytää nämä! kun pidät silmäs ja korvas auki. Kaikki on sellasessa yksinkertasessa lehdessä olleet kun 7 päivää

Olisin hyvin sairas, jos rupeaisin salapoliisiksi ja oikein selvittämällä selvittämään sukulaissuhteita. Jumalauta kun itsekin se pikku Tukiainen on ollut ilmiselvässä sony ericsonin mainoksessa ja täräyttäny lehdessä hankkineensa silikoonit.

Tukiaiset vuodattaa ITSE kaiken julkisuuteen. Ymmärrätkö!?

Mä olen niiiiin kyllästynyt Johanna Tukiaisen riepottelemiseen, siinä on moneen kertaan lyöty lyötyä. Olkoonkin että ko. henkilön edesottamukset on usein arveluttavia ja hän on tunkenut julkisuuteen, mutta kaikkein parasta olisi kun hänet jätettäisiin rauhaan.
Repii itse itseään hajalle julkisuudessa, ja parasta hänelle olisi kun kaikki antaisivat hänen olla eivätkä lietsoisi julkisuushakuisuutta, jospa se rauhoittaisi häntä itseäänkin.

Mä olen niiiiin kyllästynyt Johanna Tukiaisen riepottelemiseen, siinä on moneen kertaan lyöty lyötyä. Olkoonkin että ko. henkilön edesottamukset on usein arveluttavia ja hän on tunkenut julkisuuteen, mutta kaikkein parasta olisi kun hänet jätettäisiin rauhaan.
Repii itse itseään hajalle julkisuudessa, ja parasta hänelle olisi kun kaikki antaisivat hänen olla eivätkä lietsoisi julkisuushakuisuutta, jospa se rauhoittaisi häntä itseäänkin.

No senkin ymmärrän että miksi ihmiset ei jätä Johannaa rauhaan, kun hän tekee koko ajan mitä sekopäisempiä juttuja ja ryvettää uusilla kohuilla lehtien sivuilla.

Lyö siis vettä vaan lisää myllyyn.

Kaikki lähtisi siitä, että Johanna rauhottuisi nyt ensiksi itse. Jättäytyisi pois julkisuudesta jne. Sillon voisi Johannan kiusaaminenkin rauhoittua/loppua.

On ihan älytöntä, vaatia ihmisiltä periaatteessa sitä vaikka oikeinhan se olisi mutta homma ei todellisuudessa toimi näin, että jokainen saisi julkisuudessa tehdä mitä haluaa ilman että hänen tarvitsee ottaa minkäänlaista kritiikkiä siitä vastaan, niin että Johanna saisi rauhassa jatkaa sekoiluaan ja ihmiset olisi vaan hiljaa.

Se homma ei tosiaan toimi näin.

Kaikki lähtee Johannasta itsestään, Johannan täytyy ensiksi olla se joka muuttuu ja yrittää tehdä elämästään parempaa ja sitten muut tulee perässä.

Joo eilen katoin kaupan kassajonossa jotain lehtien otsikoita ja siellähän oli tuo: Nykänen on taas kosinut Merviä ja kaulakkain siinä kuvassa taas niin rakastuneina, en tiä sitten oliko vanha vai uusi kuva. Mahtaa Susanna miettiä että miten tulikin lähdettyä tuon matkaan niinkin pitkäksi aikaa..

[QUOTE="vieras";28556075]Joo eilen katoin kaupan kassajonossa jotain lehtien otsikoita ja siellähän oli tuo: Nykänen on taas kosinut Merviä ja kaulakkain siinä kuvassa taas niin rakastuneina, en tiä sitten oliko vanha vai uusi kuva. Mahtaa Susanna miettiä että miten tulikin lähdettyä tuon matkaan niinkin pitkäksi aikaa..[/QUOTE]

Oho!

Tästäpä minä en oo kuullukkaan...

Mutta voi rähmä. :(

Sillä Matilla oli niin hyvä juttu sen Susannan kanssa! että kylläpähän saadaan taas kohta lukea lehdistä kuinka molemmat on örveltäny kännissä, matti ja mervi siis ja miten on turpaan saatu ja sama mylläkkä vaan jatkuu...

En jaksanut lukea koko juttua, sori. Mutta sitä vaan että vaikka saisi ehdottoman tuomion niin jos se ei ole pitkä tuomio, sen voi saada muutettua yhdyskuntapalveluksi. Tietty se ei ole automaatio ja riippuu mm. tuomitun aiemmasta rikoshistoriasta ja Tuksun kohdalla en näistä tiedä, mutta VOI olla ettei joudu istumaan.

Lisää pahoinpitely syytteitä on tulossa,käräjät odottaa ainakin 2 muusta. Toisekseen Julia ei ole mikään pulmunen,joidenkin mukaan jopa pahempi kuin Johanna.
Vanhemmat eivät myöskään ole kunnon viroissa,äiti pankissa töissä ja isä mt-ongelmien takia eläkeellä. Suosittelen ap:lle vaikka hymyn keskustelupalstaa.pääsisit omiesi joukkoon.

Yhteistyössä