Johanna Tukiainen vankilaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko täällä on käsitelty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28556075]Joo eilen katoin kaupan kassajonossa jotain lehtien otsikoita ja siellähän oli tuo: Nykänen on taas kosinut Merviä ja kaulakkain siinä kuvassa taas niin rakastuneina, en tiä sitten oliko vanha vai uusi kuva. Mahtaa Susanna miettiä että miten tulikin lähdettyä tuon matkaan niinkin pitkäksi aikaa..[/QUOTE]

En ole juttua lukenut,mutta jos sen haastattelun on antanut Mervi,niin en pidä sitä kovinkaan luotettavana.Aika ajoin hän yrittää päästä milloin milläkin matti jutulla julkisuuteen.Viimeksikin vain sillä että oli nähnyt susannan jossain lentokentällä,kertoo paljon kyseisestä henkilöstä

[QUOTE="Jaana";28556235]En usko, että selliin ikinä jää, koska sillä on se paniikkihäiriö.[/QUOTE]

Ei sillä mitään paniikkihäiriötä ole.Keksii vaikka mitä sairauksia jne kunhan vaan pääsisi luistamaan asioista.Lääkityksen saa paniikkihäiriöön,jos sellainen on ja se ei estä vankilaan menoa.

Niin tosiaan voi hývin olla ettei ole totta se Matti+Mervi juttu, luin vain sen lehden kannen, pisti silmään jonossa kun oli melkein koko kannen peittävä kuva ja luki että kosittu taas. Aattelin vaan että Matti taas ryyppää ja halunnut vanhan juonti kaverinsa takaisin ja itse antanut haastiksen mutta nyt muistinkin ettei se tainnutkaan olla seiskan kannessa. (seiskaanhan se Masa antaa sille luottotoimittajalleen niitä juttuja itsestään)

No en todellakaan tiedä keitä on jotkut marat ja hennat. En katso satu lukemaan sellaista lehteä kuin 7 päivää. Miksi ihmeessä lukisin? Ei mua kiinnosta tuntemattomien ihmisten elämä, ihan tarpeeksi on tekemistä omassa elämässä. Ja jos sinäkin niin kauhistelet Tukiaisen lehdissä riepottelua niin lopeta niiden lehtien lukeminen, Tukiaisesta kirjoitetaan vain ja ainoastaan siksi, että sinun kaltaisiasi ihmisiä kiinnostaa hänestä lukea.

Minua tässä koko asiassa mietityttää se, miten innokkaana ihmiset ovat haukkumassa Johanna Tukiaista. Jotenkin tuntuu aika tympeältä ja turhalta. Tuomio tuli varmasti aiheesta, mutta eikö esim. Vladimir Putin ja Venäjän ihmisoikeustilanne olisi parempi osoite negatiiviselle huomiolle? Varsinkin Johanna Tukiaisen ulkonäön ruotiminen on minusta mennyt aika luokattomaksi. Ei kuulu hyviin tapoihin, oli kyseessä kuka tahansa.

Yhteistyössä