Johanna Tukiaisen Julia sisko on KUOLLUT :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Järkyttävää, osanotot vanhemmille. Tätä on kyllä useat pelänneet, koska oli vakavasti sairas ja käytti päihteitä eikä ilmeisesti saanut sairauttaan kuriin. Mutta voi nuorta naista :(

Miksi kfkfkf kommentoit WTF? Mitä ihmeellistä tässä on, ja miksi se pitää linkittää tänne??
En taas kerran tajua sinun järjenjuoksuasi sitten ollenkaan...

Huumeita, lääkkeitä, alkoholia, mielenterveysongelmia... tais olla lähinnä ajankysymys. Surullista kuitenkin, toivottavasti Johanna saa itsensä kuntoon, ennen samaa kohtaloa.

• Tykkää
Reactions: Shesie
Tässä surullinen esimerkki, kuinka käy kun päihde- ja mielenterveyspotilaat jätetään avohuoltoon, eli suomeksi sanottuna ilman hoitoa.

Käytännön elämästä kokemus on kyllä se, että osastohoidolla ei pakolla mitään saavuteta. Vapaaehtoisessa hoidossa kyllä, jos potilas itse on motivoitunut. Mutta jos motivaatiota tai sitoutumista hoitoon avopuolella ei ole, niin ihmeisiin emme mekään pysty.

Mitä WTF:n arvoista tässä on? Ihmiset kuolee jossain vaiheessa. Meistä jokainen. Vaikka siitä ei lehdissä etukäteen tiedotetta, se voi käydä milloin vain.

Osanotto perheelle.

osaa käyttäytyä. Miksi ei voisi ihmetellä tuollaista asiaa? Itseänikin ihmetytti,no koska en tiennyt että Johannalla on sisko :D mutta kuitenkin

ja järjenjuoksusta pitää sanoa,et sinä et sillä saralla kyllä loista sitäkään vertaa kuin aloittaja

Mun on pakko sanoa, että tuolla tuksula.comissa (missä seurataan siis Tuksun elämää) on jo pitkään mietitty, milloin Julia oikein kuolee.
En todellakaan toivo kenenkään kuolemaa ja sielläkin on monta kertaa mietitty, mitä näin ulkopuolisena voisi asiaa auttaa, kun Julian vanhemmatkaan ei ole onnistuneet saamaan hänen elämään kuntoon.

Olen todella pahoillani, että nuoren naisen elämä päättyy, mutta tämä oli kyllä aika odotettavissa.

Toivottavasti tämä olisi se käännekohta, jossa KUKAAN ei enää tilaisi Johannaa keikalle. Se ihmispolo on ollut raunio jo pitkään ja on ollut täysin vastuutonta ottaa häntä ja sisartaan minnekään esiintymään. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka maksaa siitä että saa baariinsa esiintyjän, joka ei ole tasapainossa ja jolle kaikki nauraa? Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka sellaista menee katsomaan?

Rauha Julian sielulle.

[QUOTE="vieras.";29344685]Toivottavasti tämä olisi se käännekohta, jossa KUKAAN ei enää tilaisi Johannaa keikalle. Se ihmispolo on ollut raunio jo pitkään ja on ollut täysin vastuutonta ottaa häntä ja sisartaan minnekään esiintymään. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka maksaa siitä että saa baariinsa esiintyjän, joka ei ole tasapainossa ja jolle kaikki nauraa? Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka sellaista menee katsomaan?

Rauha Julian sielulle.[/QUOTE]

Mä vähän luulen, että Johanna tietää kyllä mikä hänen asemansa on, muttakun haluaa niin kovasti olla julkisuudessa niin asia ei häntä haittaa ja laittaa vain pökköä pesään...

[QUOTE="Hmmm";29344702]Ehkä sekin kertoo jotain johannan elämästä, että piti soittaa ekana seiskaan itkien, että julia on kuollut. Missä ystävät? Surullista. Osanotto perheelle.[/QUOTE]

Seiskassahan ne ystävät on.

Yhteistyössä