Johannakin sai sitten kerkenmenon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
7 päivää: Johanna Tukiaiselle keskenmeno
25.11.2010 08:21

Raskaana ollut Johanna Tukiainen kertoo 7 päivää -lehdessä saaneensa keskenmenon.

MTV3.fin Viihdeuutiset uutisoi ensimmäisenä Tukiaisen raskaudesta lokakuun lopussa. Uutisen jälkeen liikkui huhuja, joiden mukaan kohublondi ei olisi ollutkaan raskaana. Nyt Tukiainen kertoo 7 päivää -lehdessä olleensa raskaana, mutta sanoo raskauden päättyneen ikävällä tavalla keskenmenoon.

– Olin oikeasti raskaana ja siemailin kyllä tilkan viiniä tuona aikana. Tässä kävi nyt niin, että sain viime torstaina keskenmenon. Tunsin kipuja, menin Rovaniemellä lääkäriin ja sain kuulla keskenmenosta. En ole surullinen, sillä kaikella on tarkoituksensa. Emme tosin käytä Arton kanssa ehkäisyä, joten lapsia saa tulla, jos on tullakseen, Tukiainen kertoo 7 päivää -lehdessä.

Tukiainen suunnittelee talvihäitä yhdessä lappilaisen rakkaansa Arto Länsmanin kanssa.

7 päivää: Johanna Tukiainen: Sain keskenmenon!

(MTV3)

Harmi juttu : /

Hyvähän se on sanoa että lapset on tervetulleita ja olla ilman ehkäisyä kun mies on kuohittu. Arto on itse kertonut että häneltä on pantu piuhat poikki, joten voisko toi eukko oikeesti nyt jo vihdoin tajuta ettei kaikki ihmiset oo yhtä sekaisin kuin se, ja usko ihan kaikkea mitä se vaan keksii sanoa.

Muutenki oon sitä mieltä että suomalaisten pitäs tehdä kaikkensa jotta Tuksu ei saa enää lisää julkisuutta. Pitäisi tehdä adressi ja kerätä vaikka kolehti seiskalle ja hymylle ettei niille tulis tappioo siitä et pistäs Tuksun boikottiin. Itse olisin ihan valmis maksamaan vaikkapa kympin siitä ettei tarvii enää ikinä kuulla tosta harhaisesta eukosta. Ja muutenki, eiks suomessa oo mitään perusteita laittaa ihmistä pakkohoitoon???

Ainii, ja tilkan viiniä?? :O Ois nyt hullu akka ees lopettanu sen juomisen siks aikaa kun väitti olevansa raskaana, niin ehkä ees joku ois voinu uskoa. Mutta eihän se pysty, kännisä ku käki kaikkialla missä se nähään. :D

Kamala miten ilkeitä kommentteja taas :|
Mikä siinä on että täytyy aina ilkkua ihmiselle joka on ihan sekasin?
Hyeenalauma vois siirtää takamukset tuolilta ja mennä lähimpään mielisairaalaan nauramaan ja haukkumaan potilaita. Ihme touhua aikuisilta akoilta :kieh:

Toivottavasti viisastuisi ennenkuin oikeasti hänelle lapsia siunaantuu. Tässä se nähdään, että jotkut haluaa olla lehtien palstoilla hinnalla millä hyvänsä. Halmehan oli vissiin sanonut joskus, että tyttö on hukassa ja ei ollut yhtään väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22530383:
Kamala miten ilkeitä kommentteja taas :|
Mikä siinä on että täytyy aina ilkkua ihmiselle joka on ihan sekasin?
Hyeenalauma vois siirtää takamukset tuolilta ja mennä lähimpään mielisairaalaan nauramaan ja haukkumaan potilaita. Ihme touhua aikuisilta akoilta :kieh:

Niin, no sitähän mä just ihmettelen et miks Tuksu ei oo mielisairaalassa ku se ilmiselvästi sinne kuuluu? Miksi medialla ei ole mitään vastuuta, vaan henkisesti sekaisin olevaa ihmistä voi riepotella miten vaan?

Niin, no sitähän mä just ihmettelen et miks Tuksu ei oo mielisairaalassa ku se ilmiselvästi sinne kuuluu? Miksi medialla ei ole mitään vastuuta, vaan henkisesti sekaisin olevaa ihmistä voi riepotella miten vaan?

Media tarjoaa sitä mitä kuluttaja janoaa eli juoruja ( ilkeitä sellaisia mieluiten ) Media ei kanna huolta siitä meneekö ihmiseltä maine tai onko hän kuinka sekaisin, kunhan henkilöllä on julkkisarvoa. Mitä sekasempi henkilö, sitä paremmin se myy. Sitten odotetaan kuinka sekava julkkis päätyy tuhoon tavalla ja toisella ja hänen kuolemastaankin revitään kaikki irti. Onhan näitä esimerkkejä ulkomailta vaikka kuinka.

Varmaan jos Tuksu kuolis niin media ylistäis häntä, tekis nyyhkykirjoituksia, julkkikset muistelis hienoa ihmistä...

Heti sen jälkeen kun ois riepotellut yksityskohtaisesti hänen kuolemansa hetken mediassa. Mahdollisesti julkaisisi kuvat elvytettävästä Johannasta tai hetkestä kun hänen bodiaan siirretään ruumisautoon.
Sitten alakaisi ilmestyä lehtiartikkeleita " Johannan traaginen elämä" "Miksi Johanna ei saanut apua ajoissa mielenterveysongelmiinsa?" yms.
Niinhän se kuvio aina menee :|

Yhteistyössä