Johtuuko tämä kaikki miehen pettämisestä ja valehtelusta?kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
mies petti 1,5v sitten.. siis minusta se oli pettämistä, vaikka mies vähätteli. tapasi erästä naista pari kuukautta ties minkä harrasteen parissa (mm. uivat, pelasivat tennistä...mies oli työkomennuksella toisessa paikassa ja siellä sitten viettivät joka ilta aikaa.. porukka oli isompi mutta mies vehtasi tuon yhden naisen kanssa, suutelivat, halailivat, kulkivat käsi kädessä.. ja komennuksen jälkeen mies vielä meilasi naiselle).

Koska meillä on lapsi, en halunnut erota vaan päätin yrittää.

No nyt elämästä ei tunnu tulevan mitään. Luotto mieheen on lähes 0. Olen veemäinen akka, esim. miehen piti lähteä uudelle työkomennukselle ja mä olen puhunut ihan kauheita juttuja, saanut raivareita, miettinyt kaikkia pahimpia skenaarioita..

nykyisin myös vertailen itseäni muihin ja ajattelen että "mies olisi varmaan mieluummin tuon kanssa".. tekee mieli selata miehen puhelinta jne..

myös kunnioitus mieheen on hävinnyt, nykyään lauon miehelle sellaisia asioita että oksat pois. Voiko tämä johtua vain pettämisestä? vai olenko tulossa hulluksi?

en luota, tuntuu etten ole minkään arvoinen ja ettei mies rakasta minua. en tavallaan edes anna miehelle mahdollisuutta

Itteeni mies petti kerran kännissä, ja se riitti tuhoamaan meidän suhteen. Vaikka eipä siinä kovin paljoa enää pelastettavissa ollutkaan.

Ootteko miettiny pariterapiaa?

Parisuhde perustuu luottamukseen.Jos luottamusta ei ole,parisuhde ei toimi.
Mieti siis mitä saat suhteelta jossa sinun pitää jatkuvasti pelätä koska mies pettää sinua uudestaan,olisiko parempi erota?

Luulen, että kaikki tuo juontaa juurensa pettämisestä. Itse en varmaan ilman ammattiapua pääsisi yli pettämisen. Jos mies pettäisi ja haluasimme molemmat kuitenkin jatkaa, ehtona olisi pariterapia. Muuten luulen, et meillä luisuttais juuri tuollaiseen arkeen jota kuvailit.

Kuulostaa vähän siltä että sinun oma itsetuntosi on murentunut ja pelkäät sen tapahtuvan uudelleen ja epäilet miestä koko ajan. Kannattaa puhua tuo asia kunnolla läpi tai muuten se voi pian olla mies joka lähtee siitä kävelemään kun ei jaksa ainaista epäilyä varsinkin jos ei ole mitään syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja -s-:
Kuulostaa vähän siltä että sinun oma itsetuntosi on murentunut ja pelkäät sen tapahtuvan uudelleen ja epäilet miestä koko ajan. Kannattaa puhua tuo asia kunnolla läpi tai muuten se voi pian olla mies joka lähtee siitä kävelemään kun ei jaksa ainaista epäilyä varsinkin jos ei ole mitään syytä.

no, se että ´mies pettäisi tai lähtisi voisi olla tavallaan jopa helpotus.. koska pelkään sitä kuitenkin koko ajan, petti hän tai ei. Tuntuu että itsetuntoni on tosiaan murentunut, en näe itsessäni oikein mitään rakastamisen arvoista.. "kerta mieheni petti vaikka sanoi aina rakastavansa minua, niin mun täytyy olla ihan paska kaikin puolin"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -s-:

no, se että ´mies pettäisi tai lähtisi voisi olla tavallaan jopa helpotus.. koska pelkään sitä kuitenkin koko ajan, petti hän tai ei. Tuntuu että itsetuntoni on tosiaan murentunut, en näe itsessäni oikein mitään rakastamisen arvoista.. "kerta mieheni petti vaikka sanoi aina rakastavansa minua, niin mun täytyy olla ihan paska kaikin puolin"
Siinähän se on kun syyllistää itsensä.
MUlta kesti kauan aikaa ymmärtää että ehkä vika ei ollutkaan minussa vaan hänessä joka petti.KUn ei saanut sanottua että kaikki ei ole hyvin,kukaan ei voi toisen ajatuksia tietää ellei saa suutaan auki ja sano missä mättää.

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
no mä herkesin luottamasta kyllä mieheen ihan täysin. en edes lasta tahdo uskaltaa hänen mukaansa enää pellolle päästää.

oletko kuitenkin vielä suhteessa mieheen? miten teillä arki sujuu? onko rakkautta, seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja hei viilettäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
no mä herkesin luottamasta kyllä mieheen ihan täysin. en edes lasta tahdo uskaltaa hänen mukaansa enää pellolle päästää.

oletko kuitenkin vielä suhteessa mieheen? miten teillä arki sujuu? onko rakkautta, seksiä?
joo naimisissa ollaan edelleen. arki sujuu ihan normaalisti, en vain pysty luottamaan, vaikka pahalta tuntuu, koska mies on kuitenkin ollut jo lähes vuoden ihan kunnolla. seksiä on ja mies sanoo rakastavansa minkäkin, siksi kai ei ero ole tullut. mutta luotto on mennyt ja se ei nähtävästi ikinä palaa

Lähinnä mua ahdistaa se , että mieshän ei itse kertonut tapahtuneesta vaan jäi vahingossa kiinni. Ihmettelen, eikö hänellä omatunto kolkuttanut - ei näköjään. kirkkain silmin sanoi että rakastaa ja kertoi missä on ollut (valehteli). ja meillä meni silloin hyvin, oli seksiä, hauskaa yhdessä ym.. ei riitoja tms..

Yhteistyössä