Joitakin naisia haluttaa aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokenut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokenut

Vieras
Olen törmännyt usein elämäni varrella sellaisiin naisiin, jotka ovat kertoneet, että heitä haluttaa aina. Miten tämä ilmenee? Jos joku nainen kuvailisi tuntemuksiaan:)

Olen törmännyt usein elämäni varrella sellaisiin naisiin, jotka ovat kertoneet, että heitä haluttaa aina. Miten tämä ilmenee? Jos joku nainen kuvailisi tuntemuksiaan:)

:DD voi voi... hyvä jos on muitakin tällaisia naisia.
Itse olen suunnattoman rakastunut ystävämieheeni, jonka kanssa meillä on läheinen mutta platoninen suhde. Jos se minusta olisi kiinni ei suhde kyllä olisi platoninen. Mies on kuitenkin niin siveä, että saa minut välillä kiemurtelemaan tuskasta, kun haluttais niin paljon mutta mies ei anna itselleen lupaa syttyä.

Mielessäni pyörii useinkin tuon ihanaisen uroksen kikkeli ja miten saisin sen söpösti nousemaan pystyasentoon. Ja jos asiat olisivat toisin riidellessämme, en kääntyisikään kiukkuisesti kannoillani vaan ehkä menisinkin hänen viereensä ja hyväilisin housunetumusta sovittelevasti.
Olisin niin valmis antautumaan ja pääsemään näistä haluistani, mutta kun tuo mies on tuollainen... Välillä ottaa päähän, kun tuntuu että minulla on miehen halut ja hänellä naisen.

Viimeksi muokattu:
.....älkääs nyt ystävät hyvät menkö romuttamaan sitä yleistä käsitystä että vain miehet haluaa aina, ne kamalat pervot siat........
Eihän nainen voi aina haluta, kysykääs nyt tosinaisilta, he tietävät asian oikean laidan ;)

Jos joku nainen kuvailisi tuntemuksiaan:)

:D no mitenkäs se ilmenee. Toisaalta en voi sanoa että haluttais aina, mutta lähes jatkuvasti kuitenkin ;) Housut on märkänä todella helposti. En ole parisuuhteessa tällä hetkellä mutta yksi asiaa helpottava järjestely on olemassa tuttavan kans.. Tänään on kyllä panettanu aivan järkyttävän paljon. Töissä oli aika tuskallista, mutta onneks loma alkoi ja oli lyhyempi päivä. Samantien kun kotiin pääsin niin piti vähän itsensä kanssa leikkiä että pää selviää, soitin tälle järjestelylleni että pitää sen verran pitemmän ruokatunnin että ehtii käymään pikasella... Sitä tässä ootellessa. :D

Viimeksi muokattu:
sitäpä saa miettiä viekö yläpää alapäätä vai päin vastoin... ja minkä verran sille alapään vihjailulle antaa painoarvoa..

tottakai elämän nautinnot on hyvästä mutta riippuvaisuutena tai pakko tekemisenä pahasta... luulisin.

?