Joka kolmas Iltalehden kyselyyn vastanneesta on harrastanut seksiä työkaverinsa kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras





Iltalehden teettämässä kyselyssä kuitenkin peräti joka kolmas kertoi harrastaneensa seksiä työkaverinsa kanssa.

- Työpaikalla on usein samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa vietetään paljon aikaa. Jotkut projektit vaativat sitoutumista työn ulkopuolisenkin elämän kustannuksella, psykoterapeutti ja työyhteisökonsultti Taru Kaivola pohtii.

Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontulan mukaan joka toinen on kokenut työpaikkarakkauden.

Määrä on pysynyt suunnilleen samana vuosien varrella, Kontula kertoo.


Aikamoinen määrä.
 
Ei kai ne nyt sen enempää huoria ole kuin muutkaan. Mäkin olen aikanani seurustellut työtoverin kanssa ja yllättäen harrastanut jopa seksiä hänen kanssaan. Ja tiedän paljon pareja, jotka ovat samassa työpaikassa töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
eihän tuossa mitään pahaa ole, jos sinkkuja ovat :)

Niimpä. Mut sit nää naimisissa olevat on ihan eri asia. :snotty: Lasten isä on tätä nykyä ex, kiitos työkaverin.

Ei minua hidasta, että olen naimisissa ja työkaverikin on naimisissa :saint:

No joo, onko vähän eri tilanne? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
No joo, onko vähän eri tilanne? :headwall:

No miten niin, olisin voinut vastata tuohon kyselyyn ja olisinko jotenkin valehdellut? Mieluusti ollaan heti huorittelemassa ja arvostelemassa, vaikka kysymyksenasettelu antaa mahdollisuuden vastata monelta kantilta, tuloksia vaan tulkitaan kuin piru raamattua.
 

Yhteistyössä