Joka paikkaa särkee ja kolottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
silmiin sattuu.. kurkku kipeä.. nenä vuotaa/välillä tukossa.. palelee..
ja tytölläkin nenä vuotaa.. argh |O mä en haluu tulla kipeeks.. mä en jaksa.. mä sekoon |O :'( :/

ja viel vähemmän haluun et tyttö tulee kipeeks.. se ku tuntuu olevan aina niin huonona jos kippeen tulloo.. yhyy :'(

lunssa tulossa :( Nyt vaan villasukat jalkaan,kupponen kuumaa mehua ja peiton alle. Kyllä se vielä hellittää joskus. Koita saaha ittellesi joku terve hoitaja (vaikka mies :) ) joka vois sitten passata. JOskus on ihana olla sairaana, koska silloin saa huomiota ja palvelu pelaa. Paljastan nyt kammottavan asian: Joskus sairaana ollessa teeskentelen sairaampaa kuin olenkaan tai olen joskus teeskennellyt sairasta ihan vain siksi ettei ole tarvinnut sohvalta nousta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lunssa tulossa :( Nyt vaan villasukat jalkaan,kupponen kuumaa mehua ja peiton alle. Kyllä se vielä hellittää joskus. Koita saaha ittellesi joku terve hoitaja (vaikka mies :) ) joka vois sitten passata. JOskus on ihana olla sairaana, koska silloin saa huomiota ja palvelu pelaa. Paljastan nyt kammottavan asian: Joskus sairaana ollessa teeskentelen sairaampaa kuin olenkaan tai olen joskus teeskennellyt sairasta ihan vain siksi ettei ole tarvinnut sohvalta nousta :D

:D pitäsköhän munkin :saint: mutta jos mä tästä kipeämmäksi tulen ni kyllä saa mies kotiin jäädä...

Uusimmat

Yhteistyössä