Jokainen nainen saa seksiä aina halutessaan

  • Viestiketjun aloittaja erityisen tavallinen
  • Ensimmäinen viesti
erityisen tavallinen
Alkuperäinen kirjoittaja panacea:
Alkuperäinen kirjoittaja kiimainen nainen:
En olisi kyllä ikinä uskonut, että miehet pyrkivät seuraani ja kehuivat ulkonäköäni. Ja sekin on ihmeellistä, että on varaa valita miehiä. On suorastaan ylitarjontaa, joten olo on aina kylläinen. Vaikka en nyt jatkuvasti juokse miehissä, mutta silloin kun tekee kovasti mieli. Jos mies tietäisi, minkä ikäisiä olen kokeillut ja minkänäköisiä uroksia on liikkeellä. Tosi komeita, seksikkäitä lihaskimppuja.
Voi että. Mikään ei ole naiselle niin helppoa kuin irtomunan saanti. Mene ihan minkä kapakan ovelle ja huuda: "Pillua tarjolla" niin varmasti muodostuu jono jossa riittää valinnanvaraa.

On todella surullista, että joku vajoaa niin pohjalle, että kokee tällaisen nostattavan itsetuntoaan. Otan osaa.
:)))) Joo, on aina huvittavaa lukea tuollaisia naisten luuloja itsestään. Suurin osa tuntemistani miehistä minä mukaanlukien (ja takuulla suurin osa muistakin) haluaa seksiä suunnilleen jokaisen hiemankin naisen näköisen naaraan kanssa, vaikka heti kun nainen vain pyytää, oli mies sitten sinkku tai varattu. On varmasti erittäin harvinaista että nainen jäisi esim. ravintolaillan jälkeen yksin, kyllä saatille tulee aina lauma miehiä jos vain pyydetään tai hiemankin annetaan ymmärtää että seuraa kaivattaisiin. Komeammat miehet joilla on hyvä menekki ovat tarkempia kenen mukaan lähtevät heillä kun on valinnanvaraa myös pilvin pimein, sen sijaa ns. tavalliset miehet joista osa komeita myös, kelpuuttavat hyvin suuren osan naisista, jotka sotameikeissä ovat melkein kaikki tarpeeksi kauniita. Ainoastaan erityisen rumat ja oiken ylilihavat naiset voivat jäädä ruikuttamaan, tosin varmaan epätoivoisimmat miehet heidätkin ottavat kun pillua on saatava kun pusseissa pakottaa. Miehillä on sellaiset seksihalut että vain jalkovälistä löytyvillä elimillä ja siedettävällä ulkonäöllä on merkitystä.

 
pit.
" Suurin osa tuntemistani miehistä minä mukaanlukien (ja takuulla suurin osa muistakin) haluaa seksiä suunnilleen jokaisen hiemankin naisen näköisen naaraan kanssa, vaikka heti kun nainen vain pyytää, oli mies sitten sinkku tai varattu."

 
pylvästä saa
Samaa mieltä olen, että mies on heti valmis sekstaileen jos vain pyytää.. vaikka olisi varattukin. Minäkin olin yksin hieman aikaa, niin kyllä yksikin mies ihan suoraan sanoi, että jos haluan seksiä, niin tulee mielellään sekstaileen kanssani. Että apua on saatavilla heti.
 
pit.
No onhan se tietty niin, että jos yksi varattu mies on valmis sekstailemaan kun vähän vaan pyytää, niin kaikki varatut miehet ovat aivan samanlaisia..

Just ja jep :-DD

Eli tällä logiikalla jos joku nainen on niin epätoivoinen, että pyytää seksiä vaikka varatulta mieheltä, niin kaikki naiset suostuvat puutteessa sekstaamaan ihan kenen kanssa tahansa..

Kyllä tää yleistäminen on ihkuu kerrasssan. Muuten olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että nainen saa aina halutessaan baarista seuraa. Muuta ylesityksiä en tämän pohjalta lähtis laatimaan.
 
Kaaliperhonen
Juu, kyllä nainen baarista seuraa saa, ainakin jos kriteerit miehen suhteen eivät ole liioitellun tiukat... Mutta tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että _kaikki_ miehet olisivat heti valmiita hyppäämään sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.
 
kisshani
Millaisia kuvitelmia sitten on ns. tavallisella miehellä. Ehkä syystä tai toisesta kuvittelevat itsestään jotain?menevät sänkyyn kenen tahansa naisen kanssa? ja mieluimmin jos saisivat, niin kurvikkaan ja kauniin? Sitten kun tulee torjutuksi ja menettävät naisen komealle miehelle? Siinä saa miehinen mies kovan kolauksen? Itse olen kovin aktiivinen pokaamaan miehiä, jos näen sen tarpeelliseksi. Joskus kun olen viettämässä iltaa ravintolassa ja valomerkki tulossa, olen voinut nähdä sopivan miehen jo alkuillasta ja sattumalta kohdataan. Voi olla, että päädytään sänkyyn? Usein näin käy, kun en voi vastustaa komeaa miestä. Tiedän ihan kokemuksesta, että illan aikana olisin saanut useampaa miestä. Ovat vaan niitä "tavallisen näköisiä". Miehet pyrkivät seuraani, vaikka vaan juttelemaan tai muuten ovat kiinnostuneita. Toisaalta yritän mieluimmin laistaa miehiä? Sillä kyllä miehen ulkonäöllä on merkitystä, ei tavallisen näköiset innosta ollenkaan? Itse saatan ehdottaa seksiä miehelle heti, jos sellainen fiilis tulee. Komeassa miehessä on sitä jotain mikä herättää yliseksuaaliset haluni.

 
erityisen tavallinen
Erityisen tavallinen nimimerkki tuli naisista jotka kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä kun saavat miehiä, vaikka siis jokainen saa.
Itse olen onneksi komeaksi haukuttu mies joka voi valita kauniimpia naisia, ja mahdollisimman kauniin ravintoloista tietenkin koitan saada aina mukaani. No jos se kaunein ei jostain syystä lähde niin piiritän seuraavaksi kauneinta. Mutta meitä miehiä on monenlaisia ja aina jää myös niille vähiten kauniille naisille monta miestä valittavaksi valomerkin jälkeen panetuksineen. Rumimmat miehet sitten lähtevät yksin kun eivät kelvanneet kenellekään.
 
öppö
mikä on niiden miesten ajatuksenjuoksussa takana, jotka tosiaan panttaa sitä seksiä.
Ei kaikkien naistenkaan luonto anna hypätä vieraisiin heti ensimmäisen puolen vuoden selibaatin jälkeen..
 
-XL-nainen-
Sinkkuna ollessani tällainen nelikymppinen XL-nainenkin sai baarista miestä mukaansa milloin vain halusi (arki-iltana, viikonloppuna, lähiökapakasta, nuorten menomestasta jne jne). Luokittelen itseni ihan tavallisen näköiseksi naiseksi, tosin kasvoiltani näytän ikäistäni nuoremmalta, joten ehkä sen vuoksi nuoriakin miehiä saa varsin helposti seksi-ilotteluihin, mutta vaikka pari ryppyä olisi naamassa, niin uskoisin, että taitavalla meikillä ja hyvin valituilla vaatteilla miestä irtoaisi jatkossakin, joskin ehkä vähän vanhemmassa ikäluokassa. Aina nimittäin löytyy niitä panomiehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen, kunhan ei vain tarvitse "hakata hanskaan".
 
Blaine yksiraiteinen
Kyllä sitä vaan on saanut huomata että on ihan sama minkälainen strutsi nainen on niin ei sen tarvi yksin kotiin lähteä jos se ei halua. Aina löytyy joku ukko mukaan. Itseasiassa olen joskus ollut varsin hämmästynyt kun mies joka saisi parempaakin haalaa mukaansa baarin kamalimman kantturan.

Niin että kyllä se paikkansa pitää, nainen kuin nainen saa seksiä jos haluaa.
 
mies1
Uskaltaisin väittää, että tulee niitä takaiskuja komeille ja kauniillekin. Mutta on mielestäni itsensä pettämistä, jos väittää lähtevänsä baarista aina komean miehen seurassa, joka sytyttää. Komeus on suhteellinen käsite ja kauneus on katsojan silmässä; eikö olisi rehellisempää sanoa, että "ketä satuin sillä kertaa saamaan". Olen käynyt muutaman kerran baarissa, koskaan en ole siellä koko iltaa viettänyt, mutta sekin on riittänyt selvittämään, että kyllä se seksuaalinen kaipaus on niillä ihmisillä jo baariin astuessaan ja hyvin tarkkaan tietävät mitä haluavat, mutta kyllähän se itsetuntoa hivelee, jos selittää asian itselleen niin, että tapasin upean vastakkaisen sukupuolen edustajan enkä voinut vastustaa kiusausta.
Yksi kysymys vielä jää noviisia askarruttamaan, että jos nainen haluaa baarin komeimman miehen kanssa sänkyyn ja toimenpide vaatii naiselta aktiivisuutta, niin olisiko hän jäänyt seuratta ilman aktiivisuuttaan? Minä olen ollut siinä luulossa, että nainen isketään ja naisen ei tarvi tehdä mitään. Jokin asia tässä nyt mättää.
 
tonttu Toljanteri
Eihän kenelläkään käy aina 100 %:nen flaksi. Jos jää seinäruusuna vain jakelemaan kaihoisia katseita, niin mies kyllä yleensä huomaa sen, mutta komeaa miestä katselevat muutkin. Komea mies ei välttämättä tiedä, kuka naisista katselee häntä seksitarkoituksessa ja kuka vain siksi, että mies on niin kivaa katseltavaa. Itse ainakin tykkään katsoa miellyttävän näköisiä ihmisiä (miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia) ja vaikkapa kesällä kahvilassa istuskelun isoja iloja on ihmisten seuraaminne. Toki aluksi tarkkaillaan ja kyräillään, jotta nähdään, onko kiinnostavalla miehellä jo kumppani matkassa vai onko hän seuraa etsimässä.

Lähiöbaareissa tai muissa vastaavissa paikoissa, joissa iso osa porukasta on ns. kanta-asiakkaita, niin ihmiset toki tuntevat toisensa paremmin kuin joku meikäläinen, joka käy baarissa tosi harvoin. Silloin miehetkin tietävät jo etukäteen, että keneltä irtoaa helposti, keneltä ei koskaan jne.

 
saantia
Alkuperäinen kirjoittaja -XL-nainen-:
Sinkkuna ollessani tällainen nelikymppinen XL-nainenkin sai baarista miestä mukaansa milloin vain halusi (arki-iltana, viikonloppuna, lähiökapakasta, nuorten menomestasta jne jne). Luokittelen itseni ihan tavallisen näköiseksi naiseksi, tosin kasvoiltani näytän ikäistäni nuoremmalta, joten ehkä sen vuoksi nuoriakin miehiä saa varsin helposti seksi-ilotteluihin, mutta vaikka pari ryppyä olisi naamassa, niin uskoisin, että taitavalla meikillä ja hyvin valituilla vaatteilla miestä irtoaisi jatkossakin, joskin ehkä vähän vanhemmassa ikäluokassa. Aina nimittäin löytyy niitä panomiehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen, kunhan ei vain tarvitse "hakata hanskaan".
Ei se naisen ikä vaikuta paljonkaan, vaan ulkonäkö siihen minkälaiset miehet lähtee iskemään. Kaunis vanhempi nainen saa nuorempia komeita miehiä helposti, ja rumempi vanha nainen rumempia nuoria ja vanhoja miehiä peräänsä. Yleensä ihmiset katsovat statuksensa eli menevät pokaamaan vastakkaisen sukupuolen jäseniä jotka ovat ulkoisesti mahdollisuuksien rajoissa, vaikka tietenkin mieli tekisi pokata niitä kauneimpia/komeimpia yksilöitä, joiden ympärillä pyörivät kuitenkin ulkoisesti samantasoiset vastapelurit. Vanhemmat naiset siis saavat myös seuraa aina halutessaan mukaansa valomerkin jälkeen, sillä ulkoisesti samantasoiset ilman seuraa jääneet miehet koittavat saada vain sitä seksiä ravintolaillan jälkeen, jolloin kelpaa vanhempikin nainen panopuuksi.

 
kihloissa oleva mies
mä en voi sietää edes sellaista ajatusta että varattu mies tai nainen lähtee pokaamaan seksiseuraa jostain baarista! jos käy baarissa niin käy sen oman kullan kanssa eikä lähde mitään seksiseuraa hakemaan vaan hoitelee ne seksihommat kotona oman rakkaan kanssa eikä kenenkään muun. puistattaa tuollanen ajatuskin että lähtis hakemaan seksiseuraa kapakasta! hyi ei tuollasta. kaikkea sitä nykyisinkin touhutaan! en ymmärrä miten pettämistä hyväksytään tai pettämiseen suhtaudutaan mutta minä olen ainakin sitä mieltä että pettämistä ei hyväksytä tai suvaita ollenkaan!
 
eastpak
en ole ihan samaa mieltä aloittajan tekstin kanssa.

Itse kolusin Helsingin seduloita pari vuotta (opiskelijabileet...), eikä kertaakaan kukaan varteenotettava mies lähestynyt. (ainoastaan yksi nelikymppinen 150cm mies ja muutama afrikkalainen). Olen normaalivartaloinen ja mielestäni olin ihan tavallisen näköinen ts. en mikään epämuodostunut mutanttirumake. Nätit vaatteet ja meikki. Tissitkin omistan.. X-)

Kyllä noina vuosina VÄHÄN vituttu, kun luokkatoverit saivat joka ilta seuraa, mutta meikäläistä ei kukaan edes vilkaissut.
Loppujen lopuksi avokki kyllä löytyi baarista, ensimmäinen normaali suomalaismies, joka minua ikinä on lähestynyt. (tosin sänkyyn emme menneet heti) Nyt sitten varattuna saattaa tulla joku suht hyvännäköinenkin (känninen) mies baarissa jututtamaan.

Kummallista on elämä.
 
ala-arvoista touhua
No kyllä on joka kerta ravintolassa moni mies sekä nuori että vanha ja komea yrittänyt saada seksiä mutta itse en ole niin epätoivoinen että jakelisin itseäni vieraille ihmisille. Muutama mies on jopa tullut tarjoamaan rahaa (ihan mukiinmenevän näköisiä) ja olen hämmästynyt kuinka naista kohdellaan ikäänkuin tavarana. Moni mies tarjoaa juomia mutta en pidä siitäkään koska silloin jää kiitollisuuden velkaa ja miehen kanssa pitää ainakin hetken keskustella (vaikka ei huvittais miehen jutut laisinkaan).

En pidä siitäkään kun miehet nipistelevät tai koskevat ilman lupaa, sehän on naista alentavaa, samoin nämä lausahdukset; "V***u sä oot kaunis" jätän omaan arvoonsa. Kapakassa voi kuitenkin olla ihan hauskoja miehiä joiden kanssa voi keskustella tai käydä tanssimassa, mutta en kapakasta haekaan, hetken hauskaa seuraa jos sellaista on tarjolla. Sänkyhommat hoidan oman ihana miehen kanssa.

 

Yhteistyössä