Jokatalvinen juttu, mä haluaisin ampua ukkokullan

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Nyt sitä lunta taas tuli :headwall: ja riita lumitöistä. Mä en taaskaan osannu pitää suutani kiinni :ashamed: . Ukkokulta kun ei lumitöitä tee vaikka on talvet kotosalla :headwall: :headwall: :headwall: Maksaa mielummin ulkopuoliselle :o Ja tätä mä en tajua :/ Yleensä mä sitten teen ne lumityöt kun en moista rahanhaaskausta ymmärrä. Tosin en ymmärrä sitäkään et mä oon 6 päivää viikossa töissä ja ukko kotona eikä niitä voi tehdä :headwall: :headwall: :headwall:

Surettaa niin moni muukin asia ihmisen tyhmyydessä:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ei kai toi tyhmyyttä ole, vaan laiskuutta?

Niinpä ja kesällä sama homma nurmikon kanssa, tosin silloin sen leikkaamisesta ei makseta kelleen, mä tai mun isä leikataan se.

Ukkokullan mielestä hänen ei talvilomallaan (n. 2-3kk) tarvii tehdä tollasia hommia, hän kun on lomalla |O ja mun ymmärrykseen se ei mee IKINÄ :x

Minä taas en tee lumitöitä ikinä. Viime talvena mies oli pari viikkoa sairaalassa ja jouduin kerran tekemään. 13 vuoden yhdessäolomme aikana se oli vissiin toinen kerta. Eka kerta oli joskus 10 vuotta sitten, tuli lumimyräkkä enkä saanut autoa tallista niin oli pikkupakko tehdä hiukan.

Lasten kanssa olen ehkä saattanut pari työntöä tehdä kolan kanssa mutta se on ollut selaista hyödytöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Niinpä ja kesällä sama homma nurmikon kanssa, tosin silloin sen leikkaamisesta ei makseta kelleen, mä tai mun isä leikataan se.

Ukkokullan mielestä hänen ei talvilomallaan (n. 2-3kk) tarvii tehdä tollasia hommia, hän kun on lomalla |O ja mun ymmärrykseen se ei mee IKINÄ :x

se pitää sinunkin sanoa kun olet lomalla että et pese pyykkia tai muuta vastaavaa, kun sinähän olet LOMALLA

Miten se mies ei tajua, että hän on lomalla palkkatyöstään, ei kotitöistä ja perheen asioista?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Me tehdään onneksi molemmat mielellään lumityöt.En tiedä tekisinkö enää sitten jos olisi iso piha.Kyllä varmaan.Tykkään siitä :)

Minäkin tykkään lumitöistä mutta työpäivän jälkeen kun käy kaupassa, tekee ruuan ja leikkii lapsen kanssa niin lumityöt ei enää innosta, varsinkin kun pihaa riittää. Pihojen pitää olla kunnossa koska meillä on vuokralaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja rv28:
Minä taas en tee lumitöitä ikinä. Viime talvena mies oli pari viikkoa sairaalassa ja jouduin kerran tekemään. 13 vuoden yhdessäolomme aikana se oli vissiin toinen kerta. Eka kerta oli joskus 10 vuotta sitten, tuli lumimyräkkä enkä saanut autoa tallista niin oli pikkupakko tehdä hiukan.

Lasten kanssa olen ehkä saattanut pari työntöä tehdä kolan kanssa mutta se on ollut selaista hyödytöntä.

Muistan kun odotin keskimmäistä ja laskettuun oli viikko aikaa,huhkin joka päivä lumitöitä jos olisi käynnistynyt.2 päivää meni yli..
Kivaa puuhaa talvisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Me tehdään onneksi molemmat mielellään lumityöt.En tiedä tekisinkö enää sitten jos olisi iso piha.Kyllä varmaan.Tykkään siitä :)

Minäkin tykkään lumitöistä mutta työpäivän jälkeen kun käy kaupassa, tekee ruuan ja leikkii lapsen kanssa niin lumityöt ei enää innosta, varsinkin kun pihaa riittää. Pihojen pitää olla kunnossa koska meillä on vuokralaisia.

Joo,mä nyt olen vielä kotona..

Onko muuten hyvä mies? Siis säilyttämisen arvoinen? Maailmassa on kyllä miehiä jotka oikeesti on miehiä. Vai onko aina päässy liian helpolla ts. onko aina joku vaan tehny ne hommat sen puolesta?

Alkuperäinen kirjoittaja valas:
Onko muuten hyvä mies? Siis säilyttämisen arvoinen? Maailmassa on kyllä miehiä jotka oikeesti on miehiä. Vai onko aina päässy liian helpolla ts. onko aina joku vaan tehny ne hommat sen puolesta?

Hyvästä en tiedä mutta toistaiseksi vielä rakas, ehkä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Anna palaa vaan. Meinasitko käsiaseella vai haulikolla? :xmas: Vai ehkä jopa kiväärillä? :o

Turhaa sitä paskaa on järeellä aseella posauttaa , sotkee vaan paikat. Mitä jos sillee ilkkarilla pikkuhiljaa muussais? :whistle:

Niiiii...tulis sulle siivoomista :/ Ehkei tosiaan kannata kovin isoilla paukuilla ampua.

Niin eihän me olla meidän läheisten kanssa siksi että he ovat täydellisiä vaan siksi että heitä rakastamme! Joskus pitää oppia hyväksymään asioita siitä kumppanista...

Nyt käyt lukemassa tota ketjua et onks onnellisia pariskuntia olemassa!!!
Sielhän on pilvin pimein parisuhteita jos EI riidellä ollenkaan..KYL ne on nyt kauhuissaan ku tätä ketjua lukevat!!!! :)

Yhteistyössä