jokin mättää elmässä ja tiedän kyllä mikä..... ja en tiedä olenko onneton vai onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen minäkin olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen minäkin olen

Vieras
pahoittelen aivan ensinmäiseksi mahdollisia kirjoitusvirheitäni!

Onnellinen olen siitä että minulla on kolme aivvan ihanaa ja suloista lasta,että olen terve, ja minulla on asiat suht hyvin (kai)

Minulla on myös kyllä mies. Moni oisi jo tuo ulos laittanut!! yrittänyt olen minäkin keinoja kaihtamatta.

Kerron teille päivistäni saatte sitten itse tulkita mikä mättää tässä yhtälössä.

herään joka aamu klo 7
herätän lapset ja laitan heidän vaatteet valmiiksi.
mies lähtee kouluun. puen pienimmän ja isoimmat pukevat itse.
lapset puettu,isoin lähtee kouluuun ja minä vien pienimmät pväkotiin.
pväkodistä lähdettyäni menen ruokakauppaan,tuun kotiin,alan siivota ja tiskaamaan

pesen myös pyykit,vien roskat,ruokin ja hoidan kissan..
teen koulutehtävät omani siis. laitan ruuan valmiiksi jotta lapsilla on ruokaa.
mies ei siis tee ruokaa kun tulee,ei jaksa koulupvän jälkeen?? :O
laitan itsenivalmiiksi ja lähden kouluun.
tuun kotiin,väsyneenä ja alan kuuntelemaan miehen pillu,muna juttuja (rasittavaa) he ovat syöneet ja hmm.. tiskiä kamala vuori,lelut ja tavarat hujan hajan, tiskipöytää käytetään roskiksena..
tulee yö en saa nukutuksi... mies kuorsaa kuin sika... olen pyytänyt laihduttamaan edes muutaman kilon,jos se vaikka hieman helpottaisi. mutta ei hän kuulemma on lihotus kuurilla ja haluaa painaa 110 kg!!!!!!
mies röhnöttää sohvalla kun olen poissa läppärinsä kera ja lapset touhuavat omiaan (tästä en pidä)
vkoloppuisin tilanne on sama paitsi että lapset ovat kaikessa mukanani. ja mies saattaa lähteä ulos illan viettoon et sanoo mä meen nyt.. ei tosin haittaa yhtään saan olla rauhassa ja nautin siitä!
olen yrittänyt kysyä mieheltä olenko kaunis jne. ei vastaa ja jos haluan seksiä sitä en saa...

ja joo tiedän olen sian kanssa ja tein lapsia sian kanssa. ja elätän sikaa kotonani ja maksan sian elämisenkin. näin ei olut alkujaan! oli mitä kohteliain,ihanin.avuliain,UNELMA MIES! sitten yhtenä aamuna kaikki muuttui!!!
olen jo siis useasti nakannut tämän sian menemään ja poliisikin auttanut tässä... mutta,mutta tämä sika etsii mut vvaikka kiven alta ja tulee vkisin takaisin en jaksa sitten alkaa vääntämään asiasta kun esikoinen on erityislapsi ja erittäin herkkä riitelyä kohtaan niin olen niellut tunteeni ja tapan itseäni sisää kokoajan

Vaikea oikein sanoa juuta taikka jaata. Kukaan ei väkisin ovesta takaisin sisään tule ja jos tulee niin voipi soittaa aina poliisit uudelleen poistamaan. En tiedä lastenne ikää, mutta se että sä siivoat silloin kun ei lapset ole kotosalla on huomattavasti helpompaa kuin silloin kun lapset pyörii siinä jaloissa.

Mä lähdin vaikka mies oli paaaaljon sinun miestäsi fiksumpi. Hoisi lapset ja kotia, ulkoilutti koirat, kävi töissä ja toi rahat perheelle, antoi mulle vapautta jne. Hyvä isä on. Nyt kun ollaan oltu erossa viikko, olen onnellisempi kuin koskaan ja suuri ahdistus ja painolasti putosi hartioilta. Meidän liitosta puuttui rakkaus.

Meilläkin on kolme pientä lasta ja nimenomaan heidän vuoksi päätin erota.

Teidän elämä kuulostaa aika kurjalta, eikä vähiten lasten kannalta. Lähde.

No ei tuossa tilanteessa kyllä kaikki ole kunnossa, se on pakko sanoa. Kuinka kauan teillä on yhteiseloa takana? Herää vain kysymys, miksi ottaa epämieluisan kumppanin kerran toisensa jälkeen takaisin... en ymmärrä, koska minusta ei tuollaiseen olisi - vaikuttaahan sun paha olo ja kodin mahdollinen huono ilmapiiri jo lapsiinkin, yllättävän paljon he kuitenkin huomaavat ja vaistoavat vaikkei asioita ääneen sanottaisikaan.

Miksi poliiseja on tarvittu miehen "pois ajamiseen"?

Kehottaisin sinua kyllä nyt miettimään ihan vakavasti, mitä haluat. Eli haluatko elää miehen kanssa ja jakaa arjen hänen kanssaan nyt ja jatkossakin, vai sanooko sydämesi toisin.

Jos sulla on itsellä halu edelleen miehen kanssa elämiseen, niin pitää tietysti miettiä, missä mättää ja mistä nuo ongelmat kumpuavat - ja keksiä sitten ongelmiin ratkaisuja. Ei toki niin, että sinä yksinäsi keksit - miehenkin on osallistuttava parisuhteen hoitoon...:) Myös hyvä keskustelu voisi olla yksi avain. Puhuisitte molemmat siitä, mitä tunnette ja miten menee - niin kummallakin itsellä, kuin sitten parisuhteessakin.

Jos taas jos minkälaista asiaa on kokeiltu ratkaisuna, niin en tiedä mitä sanoa. Pitäisikö teidän käydä puhumassa tilanteestanne jollekin, parisuhdeterapiassa tms.?

Jos taas et enää koe tarvetta yhteiselon jatkumiselle, niin sittenhän tiedätkin, mitä tehdä.

niin,kukaan ei kävele itse ovastasisän ei. mutta kun esikoiseni 9v avaa oven isälleen ja en pysty enkä halua lapsia enään järkyttää sillä että vanhemmat tappelee ja poliisit tulevat väliin kamalaan huutoon. ja sitten rauhoitat lapsia koko illan,yön ja lopulta itket itse.
koittaa uusi päivä mies etsii sinutkäsiinsä ja tunkee itsensä ovesta sisään.. niin tässä tilanteessa on parempi niellä tuska ja kipu ja suostua paskaanihan vaan lasteni takia... vai tietääkö joku keinon millä päästä pois tästä? kokeillut olen jo vaikka ja mitä! niine seurauksine että mies on tehnyt minusta lsilmoituksia että olen huora! vaikka itseäni en koskaan ole huorannut

Kuulostaa kyllä todella rankalta ja olen surullinen puolestasi.
Ainoa vaihtoehto taitaa olla heittää sika pihalla,koska pärjäät PALJON PAREMMIN ilman häntä!Löydät taas oman itsesi ja onnellisuuden,osaat nauttia elämästä:)
SIAN kanssa se ei onnistu.
Nyt vaan rohkeutta ja sika ulos.Lapsesi kärsivät myös sika isästä ja näkevät kyllä miten onneton sinä olet.
Tsemppiä ja voimia sinulle!Heitä sika ulos elämästäsi itsesi sekä lastesi vuoksi,se on ainoa oikea ratkaisu.

Lastensuojeluilmoituksia voi sika miehesi tehdä minkä lystää,niistä ei ole sinulle mitään haittaa.Lastensuojelussa ymmärretään varmasti tilanteesi ja se että heidän tulee puuttua lähinnä siksi perheenne asioihin,jotta hullu sika miehesi saadaan pois elämästänne!
Ota myös itse rohkeasti yhteyttä oman alueesi Lastensuojeluun ja kerro tilanteesta,heillä virkavelvollisuus auttaa sinua.

ollaan oltu 10v yhdessä ja naapurit ovat soittaneet poliisit.itse en miestä ole takaisin ottanut vaan mies on päättänyt itse että hän tulee takaisin ja tunkee itsensä sisälle... mitä teet alatko kirkumaan vai mitä?
mies oli jopa salaa teettänytuuden avaimenkin kun olin avaimen ottanut pois.

Soitat uudestaan poliisit.Ensiksi hankit oman asunnon jos nykyinen miehesi nimissä.Sitten muutat lasten kanssa ja tarvittasessa hankit lähestymiskiellon miehellesi.
Onko miehesi ollut väkivaltainen sinua tai lapsia kohtaan?

Yhteistyössä