Joko dipataan ja varrastetaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heimo

Vieras
Voi elämän kevät, kun no suoraan sanottuna panettaa ja vahvasti.

Heräsin yöllä siihen kun tuo nainen hieroi paljasta peppuaan minua vasten ja siitäkös himot käynnistyi...Hieroin ja sormeilin unista naista kunnes siirryin nuolemaan koko viivan toinen edelleen kylkiasennossa...Heräsi kunnolla vasta kun käänsin selälleen ja tulin sisään kosteaan vakoon. Eipä kestänyt kauaakaan kun laukesi, mutta hitto kun rupesi jatkamaan vaan uniaan...ajattelin että ei ole totta...Hirveä pakotus ja justiinsa vasta pääsin vauhtiin niin toinen rupeaa koisaamaan...aaargh!

Että sellaista maanantai-aamua, ei se ainakaan tästä kurjemmaksi voi mennä...kai ;)

Joo, mä voisin ottaa sitä kuumaa varrasta...Kuulostaa aivan ihanalta, millon mä pääsen sun viereen nukkumaan? Tuommoinen herätys olisi kyllä NIIN namia. Tosin sen jälkeen minä kyllä antaisin sulle jotain herkkua :=)

Niin, siis huomenta vaan, toivottaa Tanya :) Onko vielä kuuma grilli mielessä? vai joko kävit helpotuksella?

Huomenta vaan!

Nooh, kun en oikein ole noita käsimiehiä...ei ole kuuman grillin voittanutta =)

Mitäs olisit tehnyt, hm? Aika tuoreessa mielessä on vielä ja pakotus herkässä...

noh...mitä sitä voisi tehdä? Vaikkapa nuoleskella sitä namitankoa hitaasti ylös ja alas, samalla hyväillen palleja..sitten siirtyä ylemmäs ja jättää kova kalu huomiotta sun kerjäämisestä huolimatta, kuljettaa kieltä ylöspäin navan kautta vatsaa pitkin rintojen väliin ja imeä molempia nännejä...kappas vaan, märkä pillu osuukin silloin just hyvään kohtaan..vähän muka viattomasti hieron alapäälläni sua...Voisit vähän voihkia tuskissasi kun otan kiinni sun ranteesta ja nuolen sisäpuolta ylöspäin olkapäähän saakka, samoin kaulaa ja solisluuta ja sitten suutelen suulle...tuntuu aika jäykältä täällä alhaalla, pitäisikö asialle tehdä jotain..?

Etkö siis halua piiskaa? :) saat valita, suihinottoa vai piiskaa...vai jotain muuta? Jatkanko sun nuolemista..?

Voi että minkänäköisiä komistuksia kävelee kadulla koko ajan. Kyllä suomalaiset miehet on sitten ihania! Kun aurinko paistaa, kaikki flirttaa ja hymyilee...

No noista valitaan tietysti suihinottoa, kyllä tekisi nyt hyvää päästä näistä paineista. Sinä puristaen varresta laukeaisin nuppi juuri ja juuri punaisten lämpimien huulien välissä suuhusi, aah.

Näinpä, tuntuu että suomalaiset heräävät pukeutumaan aina ensimmäisten auringonsäteinen saavuttua...Jatkuvasti saa kulkea tappi liikkeessä, innostuen ja rauhoittuen ;)
Kyllä ne on naiset kauniita joo, ""melkeinpä"" tuntuu kuin olisi parempi vain katsoa kaukaa niin säilyy illuusio, hehee.

Huomenta vaan,

täällä taas näitä toivottomia sankareita liikkeellä. Mites viihteellä meni ? =)

Istuin kuule koko illan yleisurheilukentällä katselemassa ja no janohan siinä tulee.

No huomenta, kyllä mä sut tunnen :)

Istuttiin rannassa siiderillä ottamassa aurinkoa, ja sitten terassilla ja vieläkään ei tullut tarpeeksi, niin oli mentävä baariin...Nyt vähän heikko olo. Oli kyllä ihania miehiä liikenteessä..

Nyt vois tehdä jotakin kivaa....

Vai sohvalle vaihteeksi, sopii oikein hyvin...Istahdan nahkasohvalle ja löysään solmiota odottaen mitä tuleman pitää. Housuissa jo alkaa elämä viritä kun katselen kauempaa kun tulet minua kohti, ajatus juoksee jo ties minne.

Otan krakastasi kiinni ja suutelen sua niin että taju lähtee...riisutaanpa se kraka ja paita myös, täällä on aika kuuma. Kun paita on riisuttu, istun syliisi kasvotusten. Kuiskaan korvaasi että saamme kohta seuraa..hyvä ystäväni Niina haluaa pitää myöskin hauskaa sun kanssa...Kätesi hyväilevät stay up-sukkieni reunoja ja paljasta pyllyäni ohuen hameeni alla. Nyt huvittaa olla oikein tuhma...

Suudelmasi heittää mielestäni loputkin arkiset asiat ja heittäydyn hetken vietäväksi. Käsi kaulaasi ja niskaasi hyväillen tutkiskelen huuliasi myös kielelläni. Sopiihan se Niinakin leikkiin mukaan kunhan tuntee leikin säännöt...Mietin, minkähänlaisen herkullisen, tuhman namupalan olet löytänyt...

Suutelemme vielä ja sitten siirryn nuolemaan nännejäsi...hivelet peukulla reisiäni ja pimppiäni ihan vähän koskettaen, aaahh teet mut hulluksi...kohta alkaa olla jo märkää...Ovi käy takanamme ja Niina tulee sisään hymyillen. Hän on 165-senttinen, tummat pitkät hiukset, hoikka ja hyväpeppuinen...rinnat on pienemmät kuin mulla, mutta ihan hyvät...-Jaa, tääl ollaan jo meiningeissä, hän kehrää. Niinakin tulee sohvalle istumaan. Hänellä on musta hihaton paita ja musta hame sekä puiset korkeat sandaalit.

Suutelen kaulaasi hitaasti imien ja näykin korvalehteä ja katson samalla Niinan vihreisiin silmiin, hymyilen...Onkohan Heimosta tarpeeksi meille molemmille...Tunnen jalkovälissäni miten sulla alkaa seistä....Niina katselee meitä tarkkaan ja tiedän mitä kohta teemme sulle...

Yhteistyössä