Joko huomenna hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Pojalla oli yöllä kuumetta, nyt aamulla enään ei. Flunssan alkua on päällä.Voinko viedä jo huomenna hoitoon? Mulla on työharjottelu menossa, joten en voi kovin paljoa tunteja menettää että ehdin tunnit tehdä täyteen ennen loppumista. Meillä on sääntönä että jokainen sairastunti korvataan. Mies on työmatkalla vielä perjantaihin saakka, joten apua ei sieltä ole tulossa. Lapsen isovanhemmat ja tädit/sedät ovat päivät töissä.

Mulla olis huomenna iltavuoroon meno, ja iltavuorona olis semmonen vuoro mikä olis tosi kiinnostava eikä toista mahdollisuutta enään tämän harjottelun aikana tule. Pystyn siis seurailemaan pojan vointia pidemmälle aamuun ennenkuin joudun päätöstä tekemään. Hoitoon en ole viemässä jos kuume vielä tänään nousee. Toivottavasti ei nouse.

meiläkin lapsella oli vielä yöllä kuumetta, enää ei. jos tää päivä, ilta ja ens yö menee ilman kuumetta niin sitten laitan huomenna aamulla kouluun. mutta jos kuume vielä nousee, niin sitten en. pidän kiinni siitä yhdestä kuumeettomasta päivästä.

Lähinnä sitä mietin, kun ohjeistuksissa on että pitäisi olla yksi kuumeeton päivä ennen päiväkotiin menoa. Pojalla oli vielä 4 aikaan yöllä kuumetta. Lasketaanko tämä päivä kuinenkin ensimmäiseksi kuumeettomaksi jos ei enään kuume nouse?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lähinnä sitä mietin, kun ohjeistuksissa on että pitäisi olla yksi kuumeeton päivä ennen päiväkotiin menoa. Pojalla oli vielä 4 aikaan yöllä kuumetta. Lasketaanko tämä päivä kuinenkin ensimmäiseksi kuumeettomaksi jos ei enään kuume nouse?

kyllä mä ainakin lasken, varsinkin jos vasta seuraavana päivänä iltapäivästä lapsi menee hoitoon. mutta.. jos lapsella on ollut tuolloin kuumetta, niin lähes sadan prosentin varmuudella se vielä nousee..

Yhteistyössä