Joko joululahjojen metsästystä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennakoiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ennakoiva

Vieras
Itse olen ostanut pitkin vuotta alennusmyynneistä ja nyt bongailen nettiliikkeiden alennuksia. Ei puutu enää montaa pakettia ;) Tottakai tulee jotain heräteostoksia vielä joulun alla, mutta tärkeimmät on jo valmiina.
Linus&Lottan alesta löysin kummilapsille alle 10€ ihanat paidat, Julilelusta helmikorut mummuille, kummeille Ikeasta kynttilöitä ym. Br-leluista legoja omille lapsille.
Nyt pitäis keksiä jotain kivaa papoille, ideoita??

En oikeastaan vielä metsästele. Mutta nyt kun K supermarketissa on se marimekko pyyheetu sillä keräyskupongilla, niin olen päättänyt niitä leimoja ja pyyhkeitä kerätä ja ostaa lasten kummeille joululahjaksi.

Itse olen ostanut pitkin vuotta alennusmyynneistä ja nyt bongailen nettiliikkeiden alennuksia. Ei puutu enää montaa pakettia ;) Tottakai tulee jotain heräteostoksia vielä joulun alla, mutta tärkeimmät on jo valmiina.
Linus&Lottan alesta löysin kummilapsille alle 10€ ihanat paidat, Julilelusta helmikorut mummuille, kummeille Ikeasta kynttilöitä ym. Br-leluista legoja omille lapsille.
Nyt pitäis keksiä jotain kivaa papoille, ideoita??

Me ollaan onneksi tehty suvussa päätös, että aikuisille ei osteta lahjoja. Kaikilla on muutenkin nurkat täynnä krääsää. Lasten lahjat ostan sitten perinteisesti paniikissa aaton aattona. :)

Juu monta lahjaa on jo ostettuna. Olisko suunnilleen puolet ostettu ja puolet vielä ostamatta. Aikuisille onneksi tiedän/ostettu jo, lapsille aina helpompi löytää. Omalle miehelleni en tosin vielä tiedä mitä laittais. Sille on aina niin vaikea :( Varmaan jotain perussettiä, kuten puseroa jne, jos en muuta keksi. Mutta onhan tässä vielä kovasti aikaa!

Isälleni ostin Leonard Cohenin tupla-CD:n maksoin alle 8 euroa, uutena siis. Velipojille ostin tuollaiset pakkaukset, joissa palapeli (300 palaa albumin kansikuva aiheena) ja CD, 3,99 € kpl. Veljenpojalle luomupuuvillapaitoja 2 kpl pakkaus, yht. 4 €, veljentytölle tuubi noita Little People -hahmoja 3 €.

En oikeastaan vielä metsästele. Mutta nyt kun K supermarketissa on se marimekko pyyheetu sillä keräyskupongilla, niin olen päättänyt niitä leimoja ja pyyhkeitä kerätä ja ostaa lasten kummeille joululahjaksi.

Tuohan on hyvä idea.

Ajattelin lähteä Mammuttimarkkinoille katsomaan, löytyisikö sieltä jotain edullisesti... Unohdin koko isänpäivän :( Jotain pientä pitäisi keksiä lasten puolesta papoille ja isi saa perinteiset bokserit ja sukat :D

Yhteistyössä