Joko sinun koululaiset jo odottavat kesälomaa? Mitä kesäsuunnitelmia heillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
Entä malttavatko mennä ajoissa illalla nukkumaan vai tahtovatko valvoa?

Minulla alakoululainen on jo jonkin aikaa "harrastanut" sitä, että nukkumaan mennään vasta 23:00 - 23:30 aikaan ja sitten aamulla tietysti väsyttää. Olen sanonut ja useasti siitä, että vielä on muutama päivä jaksettava käydä koulua + sitten alkaa kesäloma. Sitten saa olla ns. omissa rytmeissään ja touhuissaan. Tietysti sen ymmärrän, että ketäpä nukkumaan kiinnostaa mennä kello 22:00, kun vielä täysin valoisaa, mutta sitten jaksaisi taatusti paremmin olla koulussa. Onneksi ei kuitenkaan ole reissarissa ollut mainintaa, että lapsi olisi ollut levoton, vaan päivät ovat menneet ihan hyvin. Lapsi kun on aina ollut ihme vähäunista sorttia. Noin 9 tuntia unta piisaa hänelle.

Kyllä se odottaa lomaa, ja on kova valvomaankin jos on lupa. Hienosti on kouluhommat jaksanut hoitaa nää viimeisetkin viikot. 2 viimeisestä kokeesta molemmista 9½ (FyKe ja biologia). Hyvää todistusta odotellessa. :cool:

Kyllä odottaa, ei sen isompia suunnitelmia ole mistä ainakaan tietäisin.
Kukkuja likka on vuoden ympäri, ei mene ennen 23 sänkyyn. Ja jos menee niin ei ainakaan nukahda sitä ennen.
Onneksi se on jo sen ikänen että päästän sen ilman mua uimaan. Inhosin sitä kun piti mennä rannalle mukaan päivästä toiseen, sinne ihmisten sekaan. Nyt ei onneksi tarvitse. Silti kyllä välillä pelottaa ettei mitään vaan sattuisi, kun en ole turvaamassa selustaa. :/

Meillä eskarilainen on selvästi jo väsynyt ja odottaa lomaa.
Teinit ei oo millänsäkään, koko vuoden kokeet kiitettäviä ja nukkuvamaan menevät aina siinä yhdentoista maissa. Kesälle on rippileiriä, ja erinäisiä urheiluleirejä.

Yhteistyössä