Joko tää ollut täällä (Maddystä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maamikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no se selittäis, miten vanhemmat jaksaa olla noin topakkoja. meinaan, että jos oma lapsi ois kateissa, oisin aivan hysteerinen ja sekasin varmaankin. nämä madeleinen vanhemmat ne vaan porskuttaa ja antaa haastatteluita ym. eli ehkä ne voi, kun tietävät, ettei lapsi ole missään kärsimässä tai kitumassa tai pedofiilien kynsissä tms. ? samalla peittävät totuutta... kamalaa.

Tuntuu niin käsittämättömältä; eikö vanhempien tehtävä ole suojella lapsiaan? Ei ymmärrä ei, toivon koko ajan et selviäisi et ne ei olleet vanhemmat mut ei taida mun toive toteutua.... Mikä mahdollisuus on lapsilla joiden vanhemmat haluaa niille pahaa?

Mulle tuli mieleen sillon yhestä haastattelusta, että onkohan vanhemmilla jotain osuutta asiaan.Ku se isä sano jotenki näin että: me emme ole epäiltyjä...ja jotain se jotenki pisti silmää.Tuli jotenki sellanen olo, että yritti liian hanakasti ''puolustella'' itteään :|
Mut toivottavasti eivät ole itte syyllisiä..olis se hirveää :(

Alkuperäinen kirjoittaja -:
no se selittäis, miten vanhemmat jaksaa olla noin topakkoja. meinaan, että jos oma lapsi ois kateissa, oisin aivan hysteerinen ja sekasin varmaankin. nämä madeleinen vanhemmat ne vaan porskuttaa ja antaa haastatteluita ym. eli ehkä ne voi, kun tietävät, ettei lapsi ole missään kärsimässä tai kitumassa tai pedofiilien kynsissä tms. ? samalla peittävät totuutta... kamalaa.

Täysi peesi tähän..on ihan kun mun suusta,alusta asti olen ollut sitä mieltä että ne vanhemmat on olleet ihan outoja tässä tilanteessa.

Mulla laittaa niin vihaksi pienen viattoman tytön kuoleminen.
Jotenkin sitä jaksoi uskoa, jotta Maddy löytyisi vielä hengissä.
Enkä halua edes miettiä, miten raukka on tapettu...Verta pitkin hotellihuoneen seiniä :'( .

Mä olin alusta asti sitä mieltä, jotta kaikki ei ole sitä, mitä suurelle maailmalle halutaan näyttää... :( .

Mutta MIKÄ voi olla vanhempien motiivi?
Eihän kukaan VOI olla nuin julkisuuen kipiä?Sitäkö tää kaikki sirkus on? :o :o :o

Ja se portugalin poliisi, onko se oikeasti noin huono, kun niin paljon aikaa kulunut, vai onko nää kaikki tässä välillä ollut vain esitystä vanhemmille, ovatko koko ajan niitä kuunnelleet ja odottaneet jotain konkreettista näyttöä, jota nyt ilmeisesti saaneet?

tulis jo selvyys niin loppuis nää vaihtelevat uutisoinnit. välil verijäljet täsmää välil ei. tiedä enää mikä on totta ja mikä ei.
jos vanhemmat on syyllisiä niin karmeeta ajatella et nää pienet kaksoset on heidän kanssaan koko ajan.

Mut miten helkkarissa se niiden tuttavapiirikin ois juonessa mukana? Kun tuossa uutisessa lukee et on seurattu heidän perhepiirinsä puheluita ja nettikeskusteluja? Mikä helkkarin suuri suunnitelma tuo on ollut? Lyödä rahoiksi noilla mitä ihmiset lahjoittanu?

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
tulis jo selvyys niin loppuis nää vaihtelevat uutisoinnit. välil verijäljet täsmää välil ei. tiedä enää mikä on totta ja mikä ei.
jos vanhemmat on syyllisiä niin karmeeta ajatella et nää pienet kaksoset on heidän kanssaan koko ajan.

Niinpä, saisi jo ratketa.
Ei tosin ole mitkään verijäljet vielä täsmänneet, kaikki on tutkinnan alla.
Ja kaksoset lienee toistaiseksi turvassa, ei ne uskalla niitä tappaa, ainakaan vielä...

Mua jäi ihmetyttämään se, kun nehän on laittanu kauheesti rahaa tytön löytymiseks, esim. netissä pyöri se find maddy jne. Että mikähän ihme tässäki on ollu motiivina?? Niin onnellisen ja tasapainosen näkönen perhe, mut eihän kaikki todellakaan oo sitä miltä näyttää... :/

Alkuperäinen kirjoittaja yks jumittaja:
Mua jäi ihmetyttämään se, kun nehän on laittanu kauheesti rahaa tytön löytymiseks, esim. netissä pyöri se find maddy jne. Että mikähän ihme tässäki on ollu motiivina?? Niin onnellisen ja tasapainosen näkönen perhe, mut eihän kaikki todellakaan oo sitä miltä näyttää... :/

No niillehän on kerätty rahaa (kuka lie sukulainen joka juonessa mukana) ja sitä on jo tosi paljon. Julkimot ja muutkin lahjoittaneet, et voivat sen rahaston turvin etsiä Maddyä ja myöskin siitä luvattu se palkkio sille joka kertoo vihjeen joka auttaa löytämään tytön...

Mul tuli mieleen et väkivaltainen joko äiti tai isä suuttunut ja pimahtanut ja "vahingossa" tappanut tytön ja sit puoliso lähteny mukaan tähän peittely yritykseen. Mut onko nää kaksoset sit nukkunut niin sikeästi et eivät ole nähneet tai kuulleet mitään.
turhaa kai tällaista on spekuloida mut ku niin paljo kirjoitellaan niin pakostaki ajatukset lähtee lentoon.
Tulee mieleen sen lapsimissin kohtalo.

Siis käsittämätöntä, että osuu yhteen suppuun noin monta ihmistä, jotka ovat päästään vialla. Oletetaan siis, että tuo uutinen on tosi ja läheisten sähköpostit ja puhelut on kielineet tuosta kuolemasta ja siitä, että ruumis on ollut hotellihuoneessa pitkän aikaa. Jollain tavalla ei ole ihan käsittämätöntä jos on pariskunta joka voi tehdä noin, toinen osapuoli voi esimerkiksi manipuloida toisen mieltä tai sitten on vain sattunut kaksi sekopäätä yhteen, jotka peittelevät sitten epämiellyttävää totuutta ulkopuolisilta, mutta mikä todennäköisyys on sille, että tällaisen pariskunnan seuraan tulee vielä yksi tai useampi ihminen peittelemään tällaisen julkisuusmyräkän saanutta tapausta ja monta kuukautta käyttäytyvät melko normaalisti tietäen mitä kauheaa on tapahtunut. Sitä vain ihmettelen, että miten voi osua monta sekopäätä samaan sakkiin.

Minusta tuntui oudolta, että jaksoivat hymyillä positiivisesti ja matkustella ympäri maailmaa.
Kuvittelisin äkkiseltään, että itse olisin sekaisin, mielisairaalassa, koska en pystyisi nukkua ollenkaan, kun kuvittelisin, mitä juuri sillä hetkellä lapselleni tehdään jossain, kuinka hänet joku ostaa seksiorjaksi tai kotitalousorjaksi. Esim. ranskassa on orjia rikkaissakin talouksissa tekemässä kotityöt ja hoitamassa lapsia.

Kulkisin etsimässä, en nukkuisi ja söisi, ja tulisin hulluksi.
Mutta sitten taas, mietin, että ehkä olisi pakko jaksaa muiden lasten vuoksi, joten en osannut epäillä perhettä.

Kamala ajatus. Enkä haluaisi lähteä asiaa spekuloimaan, ennenkuin syytteille löytyy todisteita. Mutta mieli spekuloi kuitenkin :ashamed:

Itse en millään tavoin hyväksy sitä, että vanhempi surmaisi lapsensa. Ehkä jollain tasolla voisin ymmärtää (mutta siis tosiaan en hyväksyä!)että joku äkkipikaistuksissaan tai kärsiessään pahoista mielenterveyshäiriöistä voisi lapsensa tappaa.
Mutta jos vanhemmat olisivat tässä kamalassa tapauksessa osallisina, tulee mieleen että voisiko joku todella olla niin kylmäverinen, että olisi suunnitellut koko jutun.Laskelmoinut ja netonnnut rahaa. Kuka sen nimittäin tietää, mihin ne ns. säätiön (joka on perustettu tytön löytymiseksi) menevät? Tai kenelle?

Ja siis ennenkuin joku väittää, että heittelen tässä kunnialoukkaussyytteeseen oikeuttavia väitteitä, totean että vaan mietin, voisiko joku todella surmata lapsensa täysin laskelmoiden :o :|

tai äkkipikaistuksissaan ja sen jälkeen antaa koko etsintärumban pyöriä?

Vaikea uskoa, vaikka...

mä kyllä ihmetelen suuresti että miksi vanhemmat on osallisena oman lapsen murhassa!! miten ne voi katsoa lapsen kuvaa ilman musertavaa ikävää jne. miksi juuri maddy?? ihmettelen kyllä. mutta sen verran outo tapaus on että kyllä niillä vanhemmilla täytyy olla osuutta asiaan!! jos puolen tunnin välein muka käyneet katsomassa lapsia.... paljon outoja asioita..

Yhteistyössä