Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä eilen luin tuon jutun ja taidan olla tatuoijan "puolella"!Ei kai kukaan nyt siihen nukahda kun naama tatuoidaan täyteen tähtiä!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä eilen luin tuon jutun ja taidan olla tatuoijan "puolella"!Ei kai kukaan nyt siihen nukahda kun naama tatuoidaan täyteen tähtiä!!
![]()
Niinpäja miten ne vaikeudet alkoivat vasta sitten,kun isä ni kasvot. Kai se tyttö nyt peiliin katsoi lähtiesään.
Sen tatuoijan oma naama oli aivan täynnä tatskojaAlkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Minkälainen tatuoija suostuu edes kasvoihin tekemään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä eilen luin tuon jutun ja taidan olla tatuoijan "puolella"!Ei kai kukaan nyt siihen nukahda kun naama tatuoidaan täyteen tähtiä!!
![]()
Niinpäja miten ne vaikeudet alkoivat vasta sitten,kun isä ni kasvot. Kai se tyttö nyt peiliin katsoi lähtiesään.
Ja eikai kukaan tatuoija nyt noin pönttö olis?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Minkälainen tatuoija suostuu edes kasvoihin tekemään. :/
No niin munkin mielestäni! Tyttö aikoo kuulema pitää kaikki otsan/ohimon puolella olevat.Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Toihan on aika makeen näköinen!