Joko tässä pitäs mennä synnyttämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelp

Vieras
Aamusta asti supistanut. Ensin vartin välein, sitten 10min välein ja nyt 5-10min välein.
Kotikivun lievitykset tehty ja lämmin vesi kulutettu loppuun.

Sairaalaan matkaa 70km.

Supistuksen aikana tuntuu,että hajoan just sillä hetkellä. Kestot noin minuutin supistuksissa.

Mutta arveluttaa, kun supistusten väleissä olo on mitä mainioin. Vois vaikka lentoon lähteä.
Mutta kai välien kuuluuki olla suht ok siedettäviä?

Eka kyseessä, oon ihan onneton. Kai sinne synnärille vois soittaa...

Kannattaa soittaa.. Esikoisen kohdalla kun supistukset alko niin vuorokauden sisällä oli vauva sylissä, toisen kohdalla mulla oli muutamia päiviä niin että supisteli 10 minuutin välein ja taas loppuivat.. synnytystä jouduttiin vauhdittamaan jo loppua kohti oksitosiini-tipalla kun väli ei einannut lyhetä siitä 10 minuutista..

Apua.

Miten sitä voiki olla näin uuno, jotenki kun on itestä ja omasta lapsesta kyse niin ei osaa toimia ollenkaa oikein :(

Oon vielä semmonen, etten oikein meinaa millää lähteä sairaalaan missään tapauksessa kun ajattelen, että ei mun vaiva ole niin iso. Äh!

Ja tosiaan mua hämää se, että supistusten välissä on niin hyvä olo - on ihan syyllinen olo siitä, että voi nauraa jne ja sitten hetken päästä taas itkua väännetään.

Puhelimeen siis, kiitos tuesta! :)

Uusimmat

Yhteistyössä