Joko teiltä löytyy vappupalloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Meitin likalla iso Hello Kitty
41OZloY2raL._SL500_AA300_.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26162795:
tyttö ei halunnut :O Kysyin tänään kaupassa minkä haluaa, mut halusi sen sijaan ihan tavallisia ilmapalloja(sellasia missä perhosia ja oikeen hempeen tyttömäisen värisiä).

Minkä ikäinen tyttö? Mä jo mietin yksi päivä et minkähän ikäisenä se vaihe tulee, kun lapsi ei halua enää foliopalloa.

[QUOTE="vihreä";26162816]Minkä ikäinen tyttö? Mä jo mietin yksi päivä et minkähän ikäisenä se vaihe tulee, kun lapsi ei halua enää foliopalloa.[/QUOTE]
kuukauden päästä 3-v :D luulen että kyllä taas noi foliopallot rupee kiinnostamaan uudestaan(jossain vaiheessa)... Viimevuonna halusi Hello Kittyn.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26162827:
kuukauden päästä 3-v :D luulen että kyllä taas noi foliopallot rupee kiinnostamaan uudestaan(jossain vaiheessa)... Viimevuonna halusi Hello Kittyn.

Ahaa no ei varmaan sit vielä ole ohi menny ilmapallo-vaihe :)

Meillä on merirosvolaiva ja delfiini. Onneksi noi mun lapseni eivät tuosta angry birdsistä välitä tai ei toi isompi edes tiedä mikä se on. Meillä on pari angry birds-pehmopalloa, mutta ei niilläkään leikitä.

[QUOTE="shihtzu";26162934]Onneksi noi mun lapseni eivät tuosta angry birdsistä välitä tai ei toi isompi edes tiedä mikä se on. Meillä on pari angry birds-pehmopalloa, mutta ei niilläkään leikitä.[/QUOTE]
Miksi "onneksi"? :D

Yhteistyössä