Joko uskaltais?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Heippa ellit.

Auttakaa epävarmaa... Mulla on seuraavanlainen tilanne:
Mulla oli kesällä kohdunulkoinen raskaus, joka meni sitten henäkuun puolessa välissä itsestään kesken. Viimeisessä sairaalatarkastuksessa, meitä kehoitettiin odottamaan yhdet menkat ennen uutta yritystä. Aikaisemmin mulle tosin sama lääkäri sanoi, ettei menkkojakaan välttämättä tarvitse odotella jos vaan hCG on laskenut nollaan. Mulla oli viimeisin mitattu hormoniarvo 9 kolmisen viikkoa sitten. Menkkoja ei nyt ole kuitenkaan kuulunut, vaik sairaalassa gynekologi epäili, että alkaa pian (silloin pari viikkoa sitten).

Tässä sitten menkkoja odotellessa aloin ounastella josko se oliskin ovisaika nyt. Ostin testin ja hyvältä näyttäis... joten mitäs sanotte, joko uskalletaan yrittää vaik ei ne pirun menkat ole vieläkään tulleet?

Moi Myy!
Mä en oikein osaa vastata sun kysymykseesi, mutta tulin lähinnä muuten moikkaamaan! Mun mielipide on, että ehkä kannattaa odottaa ne menkat, jos niin on sanottu. Mullakin oli pari viikkoa sitten selvät ovisoireet ja muutama päivä sitten alkoivat menkat, joten olen alkanut jo tässä 1,5 vuoden kuluessa kuuntelemaan kroppaani aika hyvin! :) Me odotettiin kiltisti nämä menkat, tosin vähän epäilen vieläkin olenko täysin ""kunnossa"" uuteen yritykseen, kuitenkin aikalainen operaatio tehtiin.

Sä kuitenkin raskauduit niin nopeasti, että sulla varmaan alkaa uusikin raskaus sitten tosi nopeasti, joten ei kai mitään hätää, vaikka odotteletkin vähän... Tsemppiä!

Yhteistyössä