Joko vk-haalarin paikka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Squeeze
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Squeeze

Jäsen
15.10.2008
259
0
16
Jokos pitäisi lapselle laittaa vk-haalaria päälle? Tai siis joko te olette laittaneet? Hämmentää ilmat ja ei oikein osaa päättää, eli vieläkö menisi verkkareilla ja tuulitakilla, vaiko joko haalaria.:whistle:

Itse olen pojalle vk-haalarin pukenut jo, ihan sen takia että on ollut useana aamuna kostea/märkä maa ja heikkalaatikolla istuessa muut vaatteet kastuisi, niin vk-haalari kun on kosteussuojattu niin ei kastu vaatteet läpi.
Jos mennään kauppaa, rattaiden kanssa lenkille tms, ei maassa leikkimistä, niin sitten en ole haalaria laittanut.

Mä ratkaisin ongelman sillä, että laitoin likalle vk takin ja housut ja mukaan laitoin tarhaan verkka takin. Jos nyt iltapäivällä sattuis oleen lämmin niin voi ainaski takin vaihtaa ja jos on lämmin niin sanoin likalle että ei laita vk housujen alle kuin pikkarit...

Minä laitan 1,5vuotiaalle vk-haalarin kun ulos lähdetään. Asteita 10, ja koleaa kyllä on. En itekkään tarkenis tuolla enää verkkapuvulla. Ja maa on varmasti kanssa kylmä.

Tytölle kaksiosaisan vk. puvun. Alle t-paita, pitkähihainen, housut. Housujen alle en laittanut sukkiksia. Pipo ja hanskat.
Pojalle 6v. verkkari- ja vk. puvun välimuodon. Alle samat kun likalle. Autolla kuljetaan ja nyt + 10.

Yhteistyössä