Tuossa illalla supisteli tunnin verran 5min välein ja aamulla sama juttu 4.30-6.00, jolloin olin jo ihan kipeäkin ja ajattelin, että kohta lähdetään. Olen ajatellut välillä kyllä aiemminkin, mutta "pienemmästä" olosta... Meinasin miehellekin sanoa, kun heräsi töihin, että varmaan soitan sen kohta kotiin, ja ettei kannata lupautua tänään ylitöihin. Hyvä, etten sentään jo kotiin käskenyt jäämään :ashamed: Katselin sitten kellosta noita välejä ja muuten olin puolinukuksissa, kunnes sitten olinkin nukahtanut... Että ei sitten menty.
Nyt on koko ajan sellainen "juiliva" olo selässä ja välillä vihloo ihan kamalasti. Istuminenkin on jotenkin tukalaa ja oikeastaan mikä vaan tekeminen alkaa herkästi supistamaan. Että jos se tästä nyt lähtisi... Ihan erilainen olo kuitenkin, kun aikaisemmin, jos on jotakin merkkejä ollut.
Niin ja niitä viikkoja olisi nyt 40+2...
Asiasta toiseen, onko muilla ollut joka lapsen kohdalla aina enemmän "paniikki" kuin edellisten? Siis, kun ekaa tehdessä ei mieleenkään tullut, että jotain voisi mennä pieleen ja seuraavakin meni aika rauhaisissa tunnelmissa. Nyt vähän väliä miettii, että jompikumpi tai molemmat voi vaikka kuolla synnytykseen. Ja sitten kaikkea muuta, mikä vaan voi mennä ei niin oppikirjan mukaisesti...
No niin, kukaan ei tietysti jaksa nyt näin pitkää tarinaa edes lukea
Nyt on koko ajan sellainen "juiliva" olo selässä ja välillä vihloo ihan kamalasti. Istuminenkin on jotenkin tukalaa ja oikeastaan mikä vaan tekeminen alkaa herkästi supistamaan. Että jos se tästä nyt lähtisi... Ihan erilainen olo kuitenkin, kun aikaisemmin, jos on jotakin merkkejä ollut.
Niin ja niitä viikkoja olisi nyt 40+2...
Asiasta toiseen, onko muilla ollut joka lapsen kohdalla aina enemmän "paniikki" kuin edellisten? Siis, kun ekaa tehdessä ei mieleenkään tullut, että jotain voisi mennä pieleen ja seuraavakin meni aika rauhaisissa tunnelmissa. Nyt vähän väliä miettii, että jompikumpi tai molemmat voi vaikka kuolla synnytykseen. Ja sitten kaikkea muuta, mikä vaan voi mennä ei niin oppikirjan mukaisesti...
No niin, kukaan ei tietysti jaksa nyt näin pitkää tarinaa edes lukea