Jokohan nämä alkaa olla niitä synnytyksen merkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana rv38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana rv38

Vieras
Mietin tässä vaan että koskahan pääsisi synnyttämään::?
On tullut kolme päivää sellasta kellertävän limaista valkovuotoa,
alapää tuntuu jotenkin hellältä ja ihan kuin se olisi jotenkin muuttunut sellaseks tasasemmaksi(pyyhkiessä olen huomannut..en osaa oikein selittää),
Kolme päivää on myös supistellut jo mukavan kipeästi..eilen jo kellosta laskin supistusten väliä ja ne tuli jo puolen tunnin välein mutta iltaan mennessä loppuivat..nyt aamulla on ollut yksi kipeä supistus
ja on tuntunut myös että vatsa olisi jotenkin sekaisin ollut nämä kolme paivää vaikkakin uloste on ihan normaalia ollut..vessassa olen käynyt tinkaamassa mutta mitään ei tule vaikka tuntuu että tulisi.
Jokohan tällä viikolla tulisi lähtö synnyttämään :)

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana rv38:
Mietin tässä vaan että koskahan pääsisi synnyttämään::?
On tullut kolme päivää sellasta kellertävän limaista valkovuotoa,
alapää tuntuu jotenkin hellältä ja ihan kuin se olisi jotenkin muuttunut sellaseks tasasemmaksi(pyyhkiessä olen huomannut..en osaa oikein selittää),
Kolme päivää on myös supistellut jo mukavan kipeästi..eilen jo kellosta laskin supistusten väliä ja ne tuli jo puolen tunnin välein mutta iltaan mennessä loppuivat..nyt aamulla on ollut yksi kipeä supistus
ja on tuntunut myös että vatsa olisi jotenkin sekaisin ollut nämä kolme paivää vaikkakin uloste on ihan normaalia ollut..vessassa olen käynyt tinkaamassa mutta mitään ei tule vaikka tuntuu että tulisi.
Jokohan tällä viikolla tulisi lähtö synnyttämään :)

monillahan menee maha "sekaisin" ennen synnytystä.
onko limainen vuoto kenties limatulppa?

Joo, noita synnytyksen merkkejä oon minäkin ootellu jo jokusen päivän...tuollasta kellertävää vuotoa on tullu jo ainakin viikon ajan, muutamana yönä oon heränny menkkamaisiin kipuihin...Mitään kunnon supistelua ei oo vielä ollu (no ei oo kyllä noilta edellisiltäkään ollu, vaan synnytys on alkanu ihan yllärinä...)
Nyt vauva on ollu pari päivää selvästi hiljaisempi kun ennen. Kakalla saa käydä 2-3x päivässä, alapäätä on vihlonu muutaman päivän.
Tällä viikolla tekis mieli mu nkin jo synnytämään ;)
(ja anoppi tulee tänään, niin taitaa ainakin tuo seksi-käynnistely jäädä...)

minulla oli limaista kellertävää vuotoa runsaasti ennen synnytystä..mutta se kesti kaksi viikkoa..ja supistuksia tuli parhaina päivinä ihan 10 min välein, mutta ei mitenkään erityisen kipeitä..sellaisia et tuntu.näitä oli kaksi viikkoa...sitten ku n synnytys käynnistyi..supistukset oli vähän enemmän havaittavissa ja niitä tuli ihan miten sattuu koko päivän..vasta yöllä alkoi synnytys kunnolla ja limatulppa tuli parin tunnin aikana pois..se oli sellaista verensekaista kirkasta limaa ja sitä tuli paljon..kakalla juoksin myös sen yön ihan 10 min välein...
kaikkihan synnytykset on erilaisia joten hyvinkin voi ola että vauva syntyy tänään tai sitten kolmen viikon päästä..ei varmaan paljon lohduta.. :) tiedän kyllä sen kärsimättömyyden tunteen oikein hyvin..

jane85 ja rv 15+4

Juu, mullakin noita, siis prikulleen samoja, oireita jo vk 37+6 saakka, mutta paskan marjat ne mitään merkkejä ole! Ainakaan minulla siis.... |O |O |O

Anteeksi, oon vaan NIIN kyllästyny jo tähän olemiseen... Viikkoja nyt 40+3... :|

Mutta siis voihan ne sulla enteillä synnytystä... Mulla vaan ei...

Samoja "oireita" täälläkin... suppareita ei vaan kuulu, tai sitten en vaan tunnista niitä, ku on ties mitä jomotusta vähä joka paikassa lähes koko ajan.. :D en kyllä oota pääseväni synnärillee vielä piiitkään aikaan ku esikoinenki vielä on.. ja eikös ne monasti anna ootta ihteään (noi esikoiset)...?

rv. 37 + 4

Yhteistyössä