Jokohan nyt helpottais...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mä oon NIIIIIIIIIIN kypsä tällä hetkellä. Poika aloitti päiväkodissa elokuun puolessa välissä. Sen jälkeen heti tuli pari flunssaa ja sitten kuukausi sitten kolmas. Noh, nyt on kuukauden kestänyt nuha ja yskä, lämpöä on ollut aina välillä, viikko sitten oli paha silmätulehdus... sitten eilen poika oli oksentanut ihan kunnolla päiväkodissa. Arvelin heti että yskän takia varmaan on oksentanut ja lämpöäkin taas oli niin lähdettiin sitten käymään yksityisellä lastenlääkärillä. Olikin sitten molemmissa korvissa tulehdus (eka korvatulehdus pojalla) ja illalla kuume nousi niin että mittari näytti 40,2. Tänään onneksi ei oo lämpöö noussut ja poika on paljon virkeämpi jo. Pitäkää nyt peukkuja että vihdoin saatais tää tauti voitettua!!

Toivotaan, et menis ohi! Joskus oon kans miettiny, et mitäköhän siitä tulee sit ku ite lähen töihin. Tuntuu noi meidänki lapset saavan kaikki taudit niin helposti, et miten sit päiväkodissa.

Meillä ei olla noin pahasti sairastettu, mutta esikoinen oli just parisen viikkoa sitten flunssassaja sitten se tarttui pikkuveljeen. Nyt esikoinen rohisee taas ja on sen tapaista kitinää, että flunssa tulee takaisin japikkuveli on aivastellut tänään paljon. Ennen puolipäiviksen aloittamista (esikoinen siis aloitti) ei meillä sairasteltu juuri koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä lääkettä:
Määräsikö lekuri jotain muuta lääkettä kuin tavallista kuume/särkylääkettä ? Meillä on vielä korvatulehdukset edessä..

Antibiootit saatiin nyt korvatulehdukseen. On niin sydäntä raastavaa kun pikkuihminen sairastaa :/

Yhteistyössä