Jokohan tässä tulee lähtö pianki ! ? ! ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tulevan vauvan isosisarus katteli taivaalle, osoitti sinne ja sanoi: "vauva tonne"... Arvatkaa alkoiko mielikuvitus lentään...Jos ei saadakaa pitää tätä vauvaa:( Mulla on jo useamman päivän pelottanu, et mitä jos me menetetään tää vauva:( Ja nyt sitte toi kommentti. Tosi hän ei puhu vielä kovin selkeästi ja vauva tarkottaa monesti pientä. Jos se vaan tarkotti et pieni tähti tuolla... Saa aina tulkita noita sen sanomisia... Onko muilla tullu tuollasia pelkoja vauvan menettämisestä? Mulla ei aiemmin ole ollu!

Niin ja mun kysymys oli, että miksi mulla melkeen joka yö tulee vähintään tunnin ajan säännöllisesti supistuksia, 2-10 minuutin välein? Onko ne vaan harjotusta vai voiko tarkottaa et lähtö olis lähelläkin???
Tuntuis että tuollaiset saa jo aikaan jotain kohdun suulla. Viime yönäkin kaks tuntia supisteli mut sitte loppu. Olin jo lähtemässä sairaalaan melkeen... Pari vk laskettuun aikaan, mut edelliset on tullu etuajassa molemmat.

Mulla supisteli kuopuksen kanssa niin iltaisin että kellotin aikaa ja meinasin lähteä. Syntyi v36 lopulta, kaikki oli jo valmiina vauvan tulla. 2040g ihanuutta.

Itse olen tosi taikauskoinen. Kun pappani kuoli, olin silloin 1v2kk. Pappa oli sairaalassa ja me mummun pihassa, minä osoitin taivaalle ja sanoin "äiti kato, pappa lentää" ja siitä samantien soi mummulla puhelin. Sairaalasta soitettiin, että pappa oli kuolllut 2 min sitten.

Me aloimme haaveilemaan neljännestä lapsesta, ei puhuttu kellekkään mitään. Esikoinen oli kuitenkin nähnyt unen, jossa pikkumies tuli hakemaan kuopuksemme pois ja sanoi, että "teille on tulossa uusi vauva, ette te tätä enää tarvitse". Saman unen esikoinen näki uudestaan kun olin raskaana jollain viikolla 8... Pelottaa!

Mutta ei sitä kannata panikoida. Teillä on jo täysiaikainen vauva jos syntyy nyt. Lähtöhän saattaa tulla koska vaan. Onnea synnytykseen :hug:

viimisessä ultrassa kun kävin niin lääkäri sanoi että on raskausmyrkytyksenvaara,ja minä parahin kauheeseen itkuun kun ulos päästiin ja sisko kysyy että "noh,mikä nyt on?" sanoin sitten vaan "se vauvahan kuolee jos tulee raskausmyrkytys"..mut eihän se niin menekkään aina. Sillon kyllä pelotti.

Yhteistyössä