Jokos olette siirtyneet nukkumaan alasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En. Myöhemmin kesällä kun vauva on oppinut nukkumaan omassa sängyssä eikä syö öisin,niin sitten vasta. Mua vaan häiritsee ajatus perhepedistä jossa aikuiset on alasti.. Ja häiritsee myös ajatus vauvan varpaista jalkovälissäni (sillä on siis tapana yöllä/makuulla tissiä imiessään työntää jalat mun mahaa tai jalkoväliä vasten)..

Nukun aina melkein alasti, pikkuhousut siis pelkästään päällä. Ja näin mennään vuoden ympäri :) Talvella siinä päällä paksu peitto ja kesällä ohuempi tai pelkkä pussilakana. Kovilla helteillä ei minkäänlaista peittoa.

Mä nukuin ennen aina alasti... Nyt pienen vauvan kanssa en enää pysty, kun ensinnäkin on pakko pitää imetysliivejä että saa liivinsuojat pysymään paikoillaan, ja toiseksi nukun pelkällä pussilakanalla tai jopa ilman peittoa, ettei pieni jäisi perhepedissä peiton alle, enkä halua itse palella (joten pidän imetysyöpaitaa).

Jos ilmat muuttuu kunnon helteiksi, niin muutetaan koko konkkaronkka alakertaan, missä on viileämpää.

Kiva olisi nukkua alasti, mutta ne valkovuodot ynnämuut pimpsan eritteet menee sitten suoraan lakanoille tai peittoon. yök! En tajua ihmisiä, jotka nukkuvat alasti (varsinkaan naisia).