Jokos on iskenyt joulustressi...?

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
:xmas: minä en ole saanut viellä henkilökohtaisesti jouluksi muuta valmiiksi,kuin eilen käytiin lahjat ostamassa,niitä ei tänävuonna tulekkaan niin pajoa kuin aiemmin,mutta muutama paketti molemmille ja pari yhteistä.
"Joulusiivous" pitäisi tehdä myös,tänään ei jaksanut kuin vaim imuroida,katellaan sitten jos vaikka sunnuntaina vähän muutenkin pölyjä ja lattioita putsailisi,kaappeja en siivoa,kun en niissä jouluani aio edes viettää. :D Torttuja voi tehdä joko viikonloppuna taikka ensiviikolla,ne on parhaita juuri,kun on paistettu. :p Jouluruokaa tulee ala "mama-saarioisten" tapaan,meillä sitä ei niin paljoa mene kaupaksi,kinkun saan töistä,otan jonkun pienemmän kinkkurullan.
Aatto meillä meneekin kotona ollessa ja töllötellessä,pyjamat päällä aamusta iltaan ja syödään ja nautiskellaan ja ollaan kotona koko perhe,kun kerran kävi niin hyvä tuuri,ettei ole aattona töitä,ihan 7 päivää vapaata!! Jippii kyllä siinä saa huilailla mukavasti! :heart: Äidilläkin muuttotouhuja,niin ei sinnekkään sovi mennä jouluna ja anoppi on "raihnainen" niin viettävä joulun kaksin. Nooh mukavaa se on olla perheenkin kanssa,en valita :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
En harrasta moista. :xmas:

Siis joulunviettoa vai joulustressiä? Eipä ole minullakaan stressi,ihan turhaa moista hankkia. :xmas:

Stressiä siis. :D Joulunviettokin menee aika vaivatta. Käyn ostamassa miehelle lahjan ja hommataan jotain jouluruokaa.

Mä olen niin röyhkeä, että en jaksa stressata. Teen vain ja ainoastaan sen mikä tuntuu hyvältä. Kämppä tosin on jo puunattu ja se tuntuu NYT erityisen hyvältä. Kaaipt odottaa, että haluanko niitä siivota.
Kortteja en lähetä ainuttakaan ja lahjoja ostan vain lapsille, sekä omille+miehen vanhemmille. Kummi lasten lahjatkin kerkeää ostaa joulun jälkeen, kun vasta sitten nähdään...

En meinaa edes hankkia mitään joulustressiä! Mä ostan jouluruuat mahdollisiman valmiina. Ne muutamat lahjat mitä annetaan on jo hommattu. Kotiin teen aivan normaalin viikkosiivouksen. Tai joosen ehdi niin ainakin imuroin ja pyyhin pölyt. Ei meillä hirmu sekaista olekkaan!

Yhteistyössä