Jokos on joulukalenterit hankittu?

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Ja jos, niin millaiset? Meillä on kaapissa jemmassa mulle Dumle-kalenteri, esikoiselle Lego- ja kuopukselle Pet Shop Pets (tai mitä ikinä ne pikku elukat onkaan). Oon aika ylpeä itsestäni, kun olen saanut ne jo lokakuun puolella ostettua (normaalisti joulukuun alkupäivinä haalin jostain puoleen hintaan -kalentereita, kun niiden ostaminen on unohtunut aiemmin).

Ei ole vielä.
Lego-kalenteria pojalle (5-v) mietin mut en tiedä kuinka pieniä juttuja siel on,voiko niillä siis ihan leikkiä tavallisten legojen kanssa ja rakentaa...?

Meillä on semmoiset joulusukat mihin tonttu eli minä joka yö laittaa jonkun pienen yllätyksen ja ajatttelin josko tänä vuonna 1.12 olisi ihan perinteiset suklaa kalenterit siellä sukassa tai kortti missä vihje kalentrin piilopaikkaan. On vaan niin vaikea keksiä niitä yllätyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Ei ole vielä.
Lego-kalenteria pojalle (5-v) mietin mut en tiedä kuinka pieniä juttuja siel on,voiko niillä siis ihan leikkiä tavallisten legojen kanssa ja rakentaa...?

Voi niillä leikkiä ihan tavis-legojen kanssa. Jonain vuonna kalenterissa oli joka päivälle pikku rakenneltava ohjeineen, ja muistaakseni aina neljän peräkkäisen päivän jutuista sai sitten rakennettua isomman koristeen kuuseen. Tämänvuotisessa kalenterissa taitaa olla enemmän ukkeleita ja tavaraa kuin varsinaista rakennettavaa. Luulisin. En mene vannomaan kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Ei ole vielä.

Voi niillä leikkiä ihan tavis-legojen kanssa. Jonain vuonna kalenterissa oli joka päivälle pikku rakenneltava ohjeineen, ja muistaakseni aina neljän peräkkäisen päivän jutuista sai sitten rakennettua isomman koristeen kuuseen. Tämänvuotisessa kalenterissa taitaa olla enemmän ukkeleita ja tavaraa kuin varsinaista rakennettavaa. Luulisin. En mene vannomaan kuitenkaan.

Kiitos vastauksesta :flower:
Sellanen täytyy sitten pojalle löytää jostain.

Yhteistyössä