Joku ihan outo mies on pyytänyt mua kaveriksi facebookissa :O Mun nimisiä ei ole muita, joten ei ole voinut sekoittaakkaan kehenkään toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hähh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hähh

Vieras
mistä ihmeestä se on mut bongannut?? Ei ole yhteisiä kavereitakaan, eikä mun profiilikuvaa pitäis nähdä kun kaverit. On 120km päästä, eli ei voi oikeen mua tunteakkaan :O

Ainahan siellä on noita outoja vieraita kaveriksi pyytelijöitä. Mullakin salaukset kunnossa, mutta kyllä ihmiset selailee ihan huvikseen noita nimiä ja niiden yhteydessä näkyy pärstä. Varsinkin meihet tekee sitä että pongailee ns. hyvänäköisiä misuja sieltä milloin minkäkin toivossa. Juuri poistin yhden ulkomaalaisen miehen kaveripyynnön...

Ettei olisi sen miehen lapsi? Mä yritän aina olla tosi tarkkana, että kirjaudun ulos naamakirjasta heti, kun poistun koneen äärestä. Pelkään koko ajan, että lapset lähettelee mun nimissä kaveripyyntöjä tuntemattomille.

kyllä mullaki pyys joku ihan tuntematon kaveriksi. katoin vaan, ku hitto tuo on ja painoin hylkää. sen jälkeen en oo sitä asiaa miettiny.. :D siis mitä ihmeellistä tuossa nyt on? hylkää se jos et tunne

Tuleehan niitä. Mulle tulee jostain ihmeen syystä vähä väliä eri sävyisten tummien miesten pyyntöjä :D ilman mitään saatekirjelmää. Ja oudoin juttu oli viime viikolla joku Aasialainen nuori nainen tai tyttö?...joka sanoi: haluan sinun kaverii. :D :laugh: ja katsoin sen sivua niin sillä oli vain 1 kaveri ja se oli suomalainen mies. Liekö kiinnostunut Suomesta? mut en ota koskaan täysin tuntematonta kaveriksi joten ne kaikki Al-Sahidit saa jäädä ilman mun loistavaa seuraani :kieh: :laugh: :whistle:

No ompa omistuista! Hui kauhee!! :o

Joo... kyllä mullakin on ollut kaveripyyntöjä ties miltä hiippareilta ja ties minkä maalaisiltakin. En edes kuvittele, että ne tuntis/luulis tuntevan minut. Mitä lie vahinkolaukauksia tai kalastelua (-> haluaa vaan mahdollisimman paljon kavereita). Mutta en sentää noin ihmeissäni tai järkyttynyt oo asiasta ollut.

Yhteistyössä